Dat topic dat net werd gemaakt staat op de verkeerde plaats. Komt door mijn mobiel, sorruy
Morgen is het koningsdag en ik weet niet wat ik moet verkopen. Ik wil graag zingen maar ik heb geen band meer en als ik alleen zing is het misschien niet te horen en ik heb geen podium ofzo. Weet iemand hoe ik dit kan voorbereiden of een leuk idee waar ik geen verlies kan maken? Ik heb ook wat spullen in de kelder maar weet niet of iemand hem zou kopen. Een idee?
Voorbereiden is een beetje laat aangezien het al morgen is ^^
Euhmm heb je wel al een eigen plek gemarkeerd?? (bij ons is het altijd een bepaald deel dat heel druk is en iedereen dus al hun eigen plek gaat afbakenen)
Anders kan je altijd nog cupcakes gaan verkoppen, duurt niet lang om te maken en verkoopt goed
^ Je kan nog zo goed je plek gaan markeren, maar het is een vrijmarkt, dus ik zou er zonder pardon gaan zitten als ik eerder ben.
Maar je bent wel een beetje laat, je zult nog weinig kunnen voorbereiden. Misschien morgenochtend vroeg iets maken, maar dat is geen garantie op winst. Alleen zingen vind ik best kunnen, zul je in ieder geval geen verlies lijden qua centen.
Meestal mag je op een vrijmarkt geen etenswaar verkopen
jullie hebben gelijk. ik ga wel werken morgen. En etenwaren mag je altijd verkopen, alleen geen alcohol en zuivelproducten en eigenlijk word er toch nooit gecontroleerd dusja