koninginnenacht

Ik vroeg me af wat jullie aan doen morgen met Koninginnenacht?
Ik weet namelijk niet of ik oranje aan moet doen of niet. Dadelijk ben ik de enige in oranje of andersom haha. Geef me even Koninginnenacht-inspiratie aub!

De enige met oranje? Bijna iedereen loopt dan in oranje! haha

maar hier heb je niet veel aan, dus een upje voor jou!

Ik doe denk ik neonroze aan, geen oranje dus. :’)

Naja ik heb één zielig koraaloranje hemdje. Je kan ook vlaggetjes op je wangen maken, lekker origineel weer. Jups.

Ik heb helemaal niets in het oranje qua kleding. Een vriendin van mij zou nog wel oranje bretels voor mij halen :'D
dus waarschijnlijk wordt het een of andere oranje ooglook & oranje nagels.

kijk even op de markt? kruidvat, axion? daar hebben ze allemaal goedkope shit, koop een boa ofzo.

Ik ben vanmiddag even een oranje rempje wezen scoren en ik doe denk ik nog een vlaggetje op mn wang ofzo :’)

ook leuk! =)

Ja ik weet het echt niet of iedereen in oranje loopt! Koninginnedag sowieso, maar nacht? Ik vraag het me af haha!

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G40%2001083%2011011%2067%202343%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]

Deze top met kanten kraagje en details in een oranje taillerokje, oranje veren oorbellen ennn een oranje ‘hippie-bandje’ (: