Koninginnenacht Den haag 2010

Ik ga dit jaar voor het eerst met een groepje vriendinnen met koninginnenacht naar Den haag, ik heb gehoord dat het er daar behoorlijk wild aan toe gaat, dus we gaan gelukkig wel met meerdere mensen.
maaar zijn hier mensen die ook wel is naar den haag gaan? zo ja, zijn er dingen die echt leuk zijn, of waar je juist niet heen moet gaan?
alvast bedankt!

Ik vond het geweldig gezellig! Gewoon richting de stad gaan, dan komt het vanzelf wel goed. :wink:

Volgens mij gaat het er overal wild aan toe met koninginnenach, hier in Arnhem iniedergeval wel. Volgende dag overal kots haha.
Maar ik weet het verder niet, ik ga er zelf nooit heen.

hahaha dat valt ontzettend mee! Is heel gezellig overal. :slightly_smiling_face:

ben ik de enige die de naam ‘Koninginnenach’ best irritant vind? haha waarom kan er niet gewoon een t achter :tipping_hand_man:
anyways, ik vind het altijd super gezellig! als je met een groepje bent is er zeker niks aan de hand. als je het gezellig hebt met elkaar merk je niet eens meer hoe druk het is of niet. have fun!

Ik woon zelf in Den Haag en ik moet zeggen dat het wel meevalt… Je hebt natuurlijk wel van die idioten die gaan lopen klieren of die helemaal bezopen zijn. Maar zolang je maar met een groepje bent!

ik ga dit jaar misschien ook naar denhaag met vriendin(nen?)

Ik ga waarschijnlijk ook naar Den Haag, ben benieuwd.

oke mooi!
ik heb er echt zin in.
de naam koninginnenach vind ik ook een beetje raar, maarja zo noemen ze het daar.

omdat het haags is. Het is gewoon het accent daar…

Ik heb er trouwens nooit wat vervelends meegemaakt… Valt heus wel mee.

Haha, het is nach omdat het plat Haagse accent gewoon zo is xD

Ik was er vorig jaar, damn wat was het druk. Op dat plein waar Dio was ofzo, ik kwam er gewoon niet meer weg. En nee dat was niet bij het podium, gewoon in de straat daar. :’)

ik ga naar nacht van oranje :slightly_smiling_face:

ik ga heel misschien 8D