Koninginnedag/nacht 2013

Hoi!

Koninginnedag en nacht komt er weer bijna aan,voor de laatste keer, dus ik vroeg me af wat iedereen dit jaar gaat doen!
Dit jaar wordt Koninginnedag nog gewoon gevierd op 30 april, terwijl het volgend jaar Koningsdag op 27 april gaat worden. Nog meer reden dus om deze laatste Koninginnedag/nacht goed te besteden!
Gaan jullie naar een feest in jullie eigen stad, ergens anders of gewoon ergens op een kleedjes markt?

Persoonlijk heb ik nog geen idee, dus hoop hier een leuk idee tegen te komen haha!

Ik ga overdag denk ik niks doen, of naar de rommelmarkt in mijn dorp. En 's avonds naar Arnhem :slightly_smiling_face:

Ik weet wel met wie ik iets ga doen, maar nog geen idee wat xD
Zal hoe dan ook wel leuk worden ^^
Misschien handig om in de beginpost (binnenkort) te zetten wat er waar allemaal te doen is dit jaar?

Ja dat was ik van plan als er wat meer mensen dingen posten! Op internet kon ik zelf eigenlijk alleen informatie over “kingsday” in A’dam, en dat feest in Arnhem vinden.

Ja ik heb ook geen idee wat er dan te doen is, zal volgende maand pas komen denk ik?
Is het eigenlijk al bekend of het nou gewoon op 30 april word gevierd?

Ja dit jaar voor het laatst op 30 april :slightly_smiling_face:, volgend jaar 27e

Ah oké :slightly_smiling_face:

Ik heb nog geen idee wat ik ga doen.

Ik ben dan waarschijnlijk op vakantie! =)

Ik ga naar Eindhoven!

Ik ga sowieso overdag over de markt lopen. We hebben meestal de avond ervoor al een markt in de stad hier in de buurt. Meestal ga ik dan al en rond 22:00 gaan we dan kroegen of naar een speciaal Koninginnenachtfeest… Lijkt me erg leuk om dit jaar weer te doen! Naar de markt gaan staat dan wel op nummer 1. haha. Helemaal geweldig vind ik dat. (:

Ik ga met mijn vriendinnen naar Arnhem korenmarkt! Het is echt een aanrader voor mensen die er in de buurt wonen!

Misschien Loveland Qday of Kingsday Fetival, beide in Amsterdammmm. En avond vantevoren gewoon mn eigen stadtie

Ik heb koninginnedag nog nooit gevierd en ik denk niet dat daar dit jaar verandering in gaat komen.

Ik weet eig nog niet wat ik ga doen. Ik wil eig wel naar Amsterdam voor een keer, al helemaal nu daar de kroning plaats vindt.

Maar wss blijf ik gewoon in mijn eigen stadje, daar is ook altijd genoeg te doen.

Eindelijk naar Eindhoven :grinning:

Als het allemaal doorgaat lig ik dan in Turkije bruin te bakken (maar zitten een beetje met schoolrooster en zo, omdat we voor de officiele vakantie op vakantie willen haha). Anders dan ga ik waarschijnlijk naar Eindhoven oid.

Ben wel van plan het dit jaar echt te vieren, mocht de vakantie niet doorgaan. Want vorig jaar heb ik de hele middag gewerkt, terwijl je iedereen leuk zag doen :expressionless:

Ik zit dan in Berlijn voor mijn buitenlandstage. Vind het wel jammer dat ik deze bijzondere koninginnedag moet missen!