koninginnedag alkmaar/amsterdam

Haaj,
Wie weet of koninginnedag in Alkmaar leuk is? en wat is daar allemaal ik ben namelijk nog 15 en ik kan dus geen cafe of wat dan ook in maar wel op een pleintje staan ofzo xd en is het in amsterdam leuk?

In Amsterdam is leuk maar druk. En je moet wel rekening houden dat er minder treinen rijden etc.

Amsterdam is héél druk. Het is leuk en je moet het is meegemaakt hebben want het is wel erg gezellig. Maar ik vind dat er wel veel nadelen zijn. Het is echt zo onwijs druk dat je er heel lang over doet om van plein naar plein te lopen. Je kan bijna nergens naar de wc. Als je echt wat wilt eten (lees: patatje/hamburger) sta je over het algemeen echt heel lang in de rij. En het vervoer is gewoon plat gezegd kut. Treinen rijden nauwelijks rondom centraal station en de metro’s/trams/bussen rijden niet in de stad. Je moet gewoon echt een stuk lopen vooral als je zoals ik net buiten Amsterdam woont. Maar het is wel gezellig, haha.

Alkmaar schijnt heel erg gezellig te zijn. Ook druk, maar niet zo erg als Amsterdam.

Ik woon in een dorpje bij Alkmaar, ga er naar school en shop er regelmatig.
Koninginnedag in Alkmaar is supergezellig, druk, en ik vindt het beter dan Amsterdam. In Amsterdam is het mega-druk en sta je u-r-e-n in de rij voor een broodje en als je een goed plekje wil moet je er heel vroeg zijn. In Alkmaar is het wel druk, maar er zijn (ook als je wat later bent) genoeg plekken. Er zijn ook een heleboel snackbar’s en andere dingen. Alle treinen rijden gewoon. En het is er heel gezellig.
Ik zou voor Alkmaar gaan als ik jou was .
Ik ga er ook staan (:
x

Ik woon vlakbij Alkmaar dus ik ga meestal naar Alkmaar…
Amsterdam lijkt me idd heel erg druk. Vrienden van mij gingen er vorig jaar heen en toen konden ze hun mobieltjes niet eens gebruiken toen ze elkaar kwijt waren door de drukte.
Alkmaar lijkt me eigenlijk beter geschikt… iig ik zit liever in Alkmaar. (:

Ik ga dit jaar naar Amsterdam, erg benieuwd! :slightly_smiling_face:

Ik zou niet naar alkmaar maar gaan.

Alkmaar zeker doen!