Koninginne dag!

heee, ik weet t… tis veels te vroeg maarja had wat vraagjes
wat gaan jullie aan doen op koninginne dag?
en waar gaan jullie heen met koninginne dag?

Ik hoop zoals de andere jaren weer in amsterdam te zijn. maar denk niet dat dat dit jaar gaat lukken helaas

Ik ga op de markt staan voor Amnesty. En ik doe gewoon normale kleren aan. Niks oranjes.

okeee okee, nou ik ga wel amsterdam totaal los!, denk dat ik wel iets oranjes doe maar wat… weet nog niet

Ik woon in amsterdam dus ja vanzelfsprekend…

ik ging vorig jaar met koninginne dag gewoon rond lopen over de rommelmarkt & met vriendinnen & er is altyd modeshow & van alles te doen, ook zijn die grabbeltassen van de DA leuk. (:, je hebt altijd winst & hele mooie spulletjes.
maar dit jaar ga ik op vakantie @ parys

De koningin komt hier :’)
ik weet nog niet echt wat ik ga doen, ik denk gebruik maken van het feit dat ik net 16 ben (a.s. zondag) :stuck_out_tongue:

dan is mijn vader jarig xD
maar met de nach ga ik eerst naar arnhem dan naar den haag xD

Ik ga met mijn vriend, beste vriendin, neef & 2 vrienden van m’n vriend naar Amsterdam met koninginnendag (’: vet gezellig. Vorig jaar was ik helemaal in het oranje met m’n beste vriendin :stuck_out_tongue:

Helemaal niks *\0/*

Wat ben ik ongelofelijk blij dat we dat hier niet hebben ^^

Ik ga lekker met vrienden chillen en spacen :stuck_out_tongue:

Wanneer is dat?

(ik weet het nog niet,
ik denk overdag beetje de stad in en 's avonds iets met vriendinnen ofzo?)

ik weet niet precies wat ik aan ga doen; iig mn nagels oranje lakken.

's middags het dorp in.
&'s avonds is er hier (hopelijk weer) konninginnenacht/avond.
muziek&zo.
ook nog heen<3

Ik hoop dat ik naar Amersfoort ga, naar mijn nichtje en dan met Koninginnenacht de stad in en de volgende dag de hele dag in de stad rondhangen, ijs eten en 's avonds uit eten

ik wou naar amsterdam :frowning_face:… ga al 4 jaar…
maar moet werkene tot half 2…
dus ff kijken of ik nog wel ga…

Ik woon in het centrum van amsterdam en dat is echt ZO kut met koninginnen dag. Gaan ze lekker allemaal pissen in het plantsoen O.o

Maargoed ik doe nooit echt veel op queens day, beetje lopen langs de stalletjes of iets droogs doen met vriendinnen ofzo.

Overdag Amsterdam en 's avonds in mn woonplaats denk ik.

-

amsterdam onveilig maken :kissing:

Dat is op een donderdag geloof ik, of bedoel je dat niet? (’: