Koning Willem 1 College

Hee zijn hier heeeeel toevallig mensen van het kw1c ? :stuck_out_tongue:
Ik moet er morgen heen en kom dus met de trein, maar ik ben dus helemaal onbekend in Den Bosch dus kan iemand me helpen hoe ik dus vanaf het station bij de Vlijmenseweg kom ? En is het een beetje te lopen ?
Maps heb ik al gedaan maar volgens mij zijn ze daar nog steeds bezig :astonished:

Je moet via de achterkant van het station eruit dus niet richting de AH, en dan gewoon die hele weg uit volgen en dan zie je duhamel college maar dan moet je gewoon naar links en dan is daar het kw1c.

Bij mij doet Maps het gewoon hoor? Vanaf centraal is overigens niet aan te raden: 27 minuten lopen.

Wow 27 min lopen is wel erg lang :S
Toch dan maar een busje zoeken

ik ga daar volgend jaar ook naar school, welke opleiding ga je doen? maar je moet over het plein lopen wat bij paleis van justitie ligt. daar moet je schuin overheen en daarna naar links en dan zie je het vanzelf. Waarschijnlijk beetje onduidelijk haha, maar het is echt geen 27 minuten lopen hoor. hooguit 15 minuten.

Ik heb een aantal maanden lang vanaf het station naar het KW1C gelopen, maar dat was geen 27 minuten, hooguit 15 of 10 minuten. Nu zijn ze niet meer aan 't bouwen, dus stopt mn bus weer voor school. Als je vanaf het station naar beneden loopt, over het plein van Paleis van Justiti daar, dan kom je op de onderwijsboulevard terecht. Deze helemaal uitlopen, aan het einde bij de stoplichten oversteken, en dan ben je er. Zoiets XD

Oh, ik zie nu pas dat je er vandaag heen moest, dus aan m’n reactie zal je wel niets hebben gehad haha. Maar heb je het gevonden? En welke opleiding ga je doen?

je kan volgens mij van het cs met de bus naar het kw1c, i’m not sure. ik zou er eigenlijk heen gaan maar kon geen stage vinden voor de opleiding die ik wilde doen.

Welke opleiding wilde je gaan doen dan ^?

Vraag het even bij de Etos op het station, die weten dat wel. :wink:

Oooooh ik heb zo’n hekel aan die school he haha! Het is echt super lang lopen, ben je een keer vroeg uit probeer je snel de trein halen en haal je hem net niet haha!
En je kan idd met de bus, weet alleen niet meer welke lijn het is.

Ik ga dit jaar de opleiding fotografie doen daar, ik kom zelf uit Rosmalen, vlakbij den bosch, maar ik moet ook wennen aan de busreizen en het lopen vanaf het station haha

Mijn bus stopt tegenwoordig vlak bij school, dus sta dan binnen 2 minuten op school. Op de terugweg loop ik vaak naar het station, omdat ik de bus bij die halte net mis en ik geen zin heb om 60 minuten daar te wachten.

Het is juist prima te lopen, vind ik dan. Ik loop altijd naar de HAS en dat is 10-12 minuten. KW1C is maar een paar minuten verder. Of je neemt bus 135 (waarschijnlijk zijn er ook anderen, maar deze weet ik zeker :’) )

Loop gewoon met de enorme stroom studenten mee. Op den duur slaat een enorm deel af naar Avans, dan moet je rechtdoor blijven lopen met de studenten die overblijven, dan loop je of via de HAS rechtdoor of over een voet/fietspad rechtstreeks naar KW1C. Ik denk dat het op den duur wel in je systeem zit.

Haha, een vriend van mij begint ook dit jaar aan die opleiding!