Koning willem 1 college

Meiden die hier op school zitten of op school zatten
Ik heb een vraag;
is het een leuke school en wat kan ik daar allemaal verwachten?
ik heb naamlijke gehoord dat veel mensen daar aan drugs zitten enzo
ik woon zelf in eindhoven maar het lijkt me een leuke school
alvast bedankt :wave:

ik zit hier op school, op t vavo gedeelte
ik vind t echt een goede school…
heb nooit gezien of gehoord van mensen aan de drugs,
er is nooit ruzie ofzo, en iedereen doet gewoon normaal tegen elkaar ! :slightly_smiling_face:

Er is een elsevier editie over alle middelbare scholen, met beoordeling en alles. Ik zou die even opzoeken

bedankt voor de reacties:)

Ik ken veel mensen die er op zitten (woon zelf in Den Bosch) en of het een goede school is ligt heel erg aan de opleiding die je gaat doen.

Bij sommige opleidingen ken ik echt mensen die veel gezeik hebben gehad om domme redenen en een iemand die er zelfs af is getrapt omdat hij 1 opdracht vergat in te leveren (de rest van het jaar haalde hij alleen maar een 8 of hoger).

Sommige opleidingen zijn heel goed en hoor ik alleen maar positieve verhalen over. Vooral de Vavo schijnt er heel goed te zijn.

Als jij met ‘aan de drugs’ bedoeld dat sommige mensen wel eens een blowtje roken op school is dat inderdaad zo, maar die mensen vind je op iedere school. (En ja, sorry als ik nu generaliseer maar op een MBO school vind je die meestal meer dan op een middelbare school waar de niveaus nog gemengd zijn.)

Ik heb hier op school gezeten.
Ik heb het daar niet echt naar mijn zin gehad ik deed daar de opleiding ondernemer/manager op niveau 4. Ik had toen wat prive problemen met wat er vroeger gebeurt is. De school had daar absoluut geen respect voor en ik moest me niet zo aanstellen werd er gezegt. Ik ben na 4 maanden gestopt, en volg de opleiding nu op het Roc in Nijmegen waar ik het wel naar mij zin heb.

Volgend schooljaar ga ik ook naar het kw1c. Ik ga de opleiding marketing en communicatie doen. Tot nu toe heb ik alleen maar goede verhalen gehoord over deze school. Maar elke school heeft zijn voordelen en zijn nadelen dat blijf je toch houden.

Edit; Mag ik vragen welke opleiding je wil gaan doen?
Misschien tot volgend jaar!

Mee eens. En over dat laatste deel: ook bij ons op het gymnasium word er nog regelmatig een jointje gerookt. Ook niet wat iedereen ‘verwacht’ ofzo.

Ik woon dan wel in Den Bosch, maar ken niemand die erop zit :’)
Ik ben er wel eens geweest omdat ik iets voor sport moest regelen, maar het leek me er niet heel luguber ofzo…