Koning Willem 1 College - gezocht ..

Het klinkt misschien HEEL erg raar. Maargoed, ik was laatst op intakegesprek bij het KW1 College in Den Bosch, voor de opleiding fotografie. We zaten in een groepje meiden en jongens, na een beetje gepraat te hebben met wat meisjes, werd het wel gezellig. We bleven als laatste 4 over, en liepen met z’n vieren de school uit. Nu hebben we namen uitgewisseld, maar die ben ik weer vergeten :pensive:. Ik zou heel graag de meisjes willen spreken, en vragen of ze ook zijn aangenomen, want ik vond ze heel aardig, en ik zou graag bij ze in de klas willen zitten.

Beschrijving van de meisjes, ongeveer:

• Een buitenlands meisje, best klein. Donker haar, en ze had een rokje aan met een heel leuk truitje + blazer en hele hoge hakken, waarop ik nog tegen haar zei, ‘als je zo moeilijk loopt, moet je niet van die hoge hakken aan doen he! Haha’. Ze komt uit Maren-Kessel.
  • Een meisje (Nederlands uiterlijk) Blond haar, had een portfolio met allemaal foto’s, en daarachter gekleurde bladen die bij de foto pastte.
  • Van de andere 2 meisjes weet ik niet veel, eentje heette geloof ik Kim
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]Verder weet ik niet heel veel, maar ze waren wel heel aardig.

Ik was bij het intake gesprek de enige met een laptop, en voelde me ook echt stupid dat ik dat meenam, maargoed. Misschien dat een van hun ook op girlscene zit en dit misschien leest?
Het is raar dat ik dit hierop zet misschien, maar ik voelde eerlijkgezegd een klik tussen ons vieren, en zou het heel gezellig vinden om ze ‘te vinden’ haha.

Nee, ik ken ze niet en ik zou het best heel erg knap vinden als iemand ze herkent. Die informatie is nogal… weinig.

Misschien kan je die school bellen? ik weet het anders ook niet.

Ja ik weet het! Ik vind het ook zo stom dat ik hun namen niet meer weet.Kleine kans, maargoed.

ik hoop voor jou dat je ze vind :slightly_smiling_face:

Succes (:

succes!

Succes, wellicht had je beter een topic kunnen openen meet de naam van de school in de topic? Herkennen mensen het sneller.

Dankjewel allemaal haha :slightly_smiling_face:
Ja ik vond het gewoon zo’n rot idee, misschien zie ik ze niet meer & heb ik de kans op een goede vriendschap mislopen?

succes

Asjeblieft

Stuk duidelijker zo =]

Dankjewel HEARTxCORE! :grinning:

@Hartyou: Ja, daarom dus. Ik ben al niet zo makkelijk met contact maken enzo, maar deze meisjes waren heel erg aardig! :grinning:

Ik woon in Den Bosch… dus misschien kan ik iets voor je betekenen? (Zou niet weten hoe, maar toch.)

Ik woon ook in Den Bosch, maar ik ken echt niemand van het KWI, dus ik denk niet dat ik je kan helpen.

Succes!

Oh okee! Ja geen idee haha. Ik woon zelf in Rosmalen, niet echt in Den Bosch. Maar ik zou het niet weten hoe iemand zou kunnen helpen, misschien dat iemand mensen kent die ook aangenomen zijn daar?

De andere 3 meisjes woonden niet in de omgeving Den Bosch, en veel daarvan hadden zich aangemeld op het Sint Lucas maar dat vonden ze niet zo’n leuke school.

Misschien dat een van hen jou wel heeft opgezocht en dat je binnenkort bericht van hen krijgt? en anders zie je ze misschien wel volgend schooljaar… succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Dankjewel :grinning: