Konijnen speeltjes

Wie heeft er ideeen voor zelf konijnenspeeltjes te maken?

Mijn konijntjes speelden (zijn al een tijdje geleden overleden, snik) met kattenspeeltjes. Ze pakten een speeltje en gooiden het weg :’). Volgensmij kun je zoiets ook wel zelf maken.

Na 3 tellen Googlen:
http://www.bunnybunch.nl/…-Konijnen-speeltjes-maken

O, let er wel op dat ze het niet op gaan eten. Dus haal het weg als je er niet bij bent.

O oke

Ik heb wel twee balletjes die ook voor katten zijn maar daar gooien ze niet mee vroeger wel maarja ik denk dat ze die te klein vinden

iemand nog?

niemand?

Ik niet ik heb zelf geen konijn dus weet het niet,
Maar mischien heeft iemand die je kent een konijn en weet die iets?
Gr

Mijn konijn vind het leuk om met voetballen te spelen. Dan gaat hij ze wegduwen en er weer achter aan rennen. Of hij gaat erop zitten, zegmaar… (’:

Mijn konijn speelt graag met papier en oude McDonald speeltjes en hij heeft een hondenspeeltje, een maiskolf, een boomstammetje met eten erin, een ronddraaiend ding met een houten balletje en een paar knuffels maar hij vindt papier en McDonald speeltjes interessanter dan die speeltjes. Dus je zou een knuffel kunnen maken of hem papier kunnen geven, en zo’n boomstammetje is ook vast wel te doen om zelf te maken.

bedankt, zijn er nog meet leuke ideeen

Mijn konijnen vinden het helemaal geweldig om onder de kranten te zitten en alles helemaal los te scheuren. Ziet er echt grappig uit. Of een voetbal idd vinden ze ook leuk. Als ik er dan tegenaan schop, rennen ze erachter aan en duwen de bal steeds verder met hun neusje haha

Ik had een keer een telefoonboek in mijn konijn haar hok gelegd, vond ze ge-wel-dig. xD
Ook wc rolletjes vind ze leuk. =D
Het was laatst heel schattig, ze pakte telkens een wc rolletje in haar bek en gooide hem dan weg, en weer overnieuw, en weer overnieuw enz.
=)
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx

mijn broertjes konijn heeft balletjes en die doet die altijd op zn neus en gaat hij recht op staan haha. Raar beest is het soms

Konijnen vinden het leuk om rond te rennen en op dingen te springen. Mijn ma verzamelde graag wilgen takken en gooide die in het hok. Gewoon verspreid. Ze gaan daaraan knagen (goed voor de tandjes) en huppelen eromheen. We hadden ook een soort brug of holletje waar ze onderdoor konden rennen en op kunnen springen. Ook van hout, dat vonden ze volgens mij echt geweldig :0

Verder is een konijn het blijst met een maatje. Konijntjes zijn dieren die in groepen leven. Als je een konijn hebt dan vind ik het echt goed om er nog een bij te nemen, verrijking voor zijn leven.