Konijn gevonden!!

niet lezen als je het vies vind!
maar ik ben het heel weekend alleen thuis en ik ben helemaal jankend en trillend en ik weet het niet meer!
maarmijn konijntje die ik al 5 jaar heb ik vorige week ontsnapt!
en nu een kutweek later heb ik hem gevonden op de weg bij ons huis in de buurt in ons huis! hij is schijnbaar aangereden en de vogels hebben hem helemaal aangevreten!!
tis alleen maar nog een hoofdje en ribben zonder iets en dan een staart en pootjes!!! :o:O :cry:!
en ik weet nu echt niet wat ik moet doen!
want ik kan hem daar toch niet laten liggen??? ja sorry dat ik dit plaats maaar ik moet dit echt aan iemand kwijt!!!
weet iemand wat ik moet doen?

Pak hem en doe hem in een doos?
Trouwens, sterkte ermee?

aw ):

Ik zou hem begraven, en er later een paar zaadjes over heen gooien, dan groeit er een mooi plantje boven :slightly_smiling_face:

dankje, oke, maar dat word wel kut, want het is neit echt een fatsoenlijk konijn meer!! :’(

Als ik jou was zou ik het laten liggen. Wie weet hoe lang het daar niet al ligt.
Anders: handschoenen aandoen, in een doosje en begraven.

BEL DE DIERENAMBULANCE, als je m zelf niet durft te pakken(met handschoenen als je het al doet!!) sterkte…

@Nokker;
is dat neit overdreven?
maar ik ga hem denk ik begraven, al word dat wel verschrikkelijk. :open_mouth:

Ja, hiervoor kan je geen dierenambulance bellen, er is niks te doen. Helaas heb ik ook wel ns een huisdier moeten begraven, en mijn kat komt met vogeltjes aanzetten en die zien er ook vies uit dan. Maar het is erger als het een dier is dat van jouw is en waar je om geeft!
Anders misschien aan iemand in de buurt vragen of diegene je konijn op wilt pakken? Het is denk ik makkelijker voor een persoon van wie dat konijn niet is… Dan is het ‘maar’ een konijn ipv je eigen konijn.

dankjewel allemaal.
mijnbuurman gaathet doen…

sorry voor dit topic, maar ik was echt helemaal geshockt,

je hoeft geen sorry te zeggen hoor, het is heel begrijpelijk!!! :kissing:
sterkte

dits volgens mij echt de liefste reactie die ik tot nu toe in dit hele forum heb gelezen … maar idd , heel veel sterkte <3 !

Gadsie! Sorry.
Maar ik zou hem niet op durven pakken, wel lief dat je hem wilt begraven enzo, ik zou hem gewoon laten liggen :’)

Ahw, ik had ook ooit een konijn dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.
Je kunt wel de ambulance bellen, het mag wel.
en anders wachten tot je vader/moeder ofzo er is en dat hij hem op kan ruimen?

Ik had hem dus echt nooit op durven pakken ofzo.

Je kan idd de dieren ambulance bellen en vragen of zij hem weg willen halen. Als jij de situatie uitlegt willen ze dat vast wel.

heel veel sterkte er mee!(:
ik had ook een keer een kat en die waren we ook een keer kwijt (we wonen buitenaf aan een wetering) en toen was een vriend van me broer bij ons geweest en toen ging hij weg en kwam hij weer terug en zij dat mijn kat in de wetering lag hij was dus aangereden door een auto en toen heeft iemand hem gewoon in de wetering gegooid! dus ik weet hoe je je voelt!
sorry heeft niks ermee temaken allen wou het even zeggen!:blush:

agh, super zielig! ook echt erg dat je hem gewoon daar helemaal aangevreten hebt zien liggen enzo! :frowning_face:
sterkte ermee. en ik zou het aan je ouders vertellen ofzo, en hem misschien proberen van de weg te rapen en in een doos doen en begraven? ;o

Dierenambulance? Zou het zelf niet durven op te rapen. ;x
sterkte ermee!