konad

He Hallo

een tijdje geleden was ik op het internet op zoek naar konad nails dingetjes
ik kwam toen hier terecht, ik las dat jullie het uit het buitenland laten komen

nou liep ik zondag op de zwarte markt in beverwijk, en daar kan je het dus ook kopen.

ik denk ik vertel het even want vogens mij scheeld het je een hoop geld en een hoop wacht tijd.
beverwijk legt natuurlijk niet bij iedereen om de hoek maar je kan er altijd een gezellig dagje uit van maken.

xxx

Handigg!!
en wanneer is die markt dan :$:$??

ik dacht dat i elke dag open was,
nog even het is een klein kraamje in de chineese hal (de hal die je gelijk ziet bij de parkeerplaats, met chineese dingetjes er voor)

xxx

er zijn oook veel namaak in de omloop. dus pas op met wat je koopt!

Ik koop het in een konad shop en ik krijg het verzegeld toegestuurd. 2 a 3 dagen. ik haal het eigenlijk vooral op omdat dat bedrijf toevallig 4 km van me huis is. Maar er is idd heeel veel namaak in de omloop.

heeft iemand ervaring met konad van de zwarte markt?

Ik heb heel veel echt spul van konad :slightly_smiling_face:
maar ik heb ook een paar dingen van de zwarte markt
en voor zover ik weet zijn ze niet nep
alles werkt goed ! Dus het is zeker een aanrader !

-dubbelpost-

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Konad_Reebok_etc/list_messages/138194
hier verkoop ik wat lakjes & imageplates (:
voor de liefhebber…

Oke bedankt:)
weet je toevallig in welke hal ze dat hadden liggen, gewoon bij die make-up kraampjes of was het echt een speciaal kraampje met alleen dat?

up

Ik heb alles van Konad orgineel… met officieel holosticker. Als je Konad op de markt koopt moet je goed kijken naar het stickertje… dan is ie echt. Koop je er eentje zonder dan kan ie nog wel goed zijn van kwaliteit maar bij imageplates kunnen de plaatjes niet diep genoeg in gegrafeerd zijn en dus pakt de stempel het plaatje niet… dan kom je er pas achter dat ie nep is.

bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face: