konad

Ik heb een vraagje over konad en over essence nail art stampy.

Essecne set heb ik maar daar kan ik helemaal niet goed mee stempelen ik doe het zoals het hoort met een stampy nailpolish maar het werkt gewoon niet. Werkt konad wel gewoon simpel en doet die het meteen? En in welke winkel (niet online) kan je konad kopen?

Edit: Als je niet de topcoat van konad gebruikt vervaacht of verdwijnt het figuur dan? Want dat staat op een site.

kuzzies

Konad werkt heel goed als je er ook echt de speciale nagellak voor gebruikt. Ik vind het zelf heerlijk werken (:

waar je het kan kopen weet ik niet. Ik ging naar de huishoudbeurs en kocht het daar :’)

Ik heb ook konad en het werkt echt super! Ik heb de essence set eerder gekocht maar ben overgegaan op konad omdat mijn essence ook niet super werkte. Ik heb mn ser van nailbudgetstore.nl

goed om te weten dat ik niet de enige ben waarbij die essence set niet werkte!

essence deed het bij mij ook voor geen meter, konad nog niet geprobeerd. maar weet niet of ik dat nog ga doen, waarom zou die van essence anders werken vraag ik me eigenlijk af?

Ik denk dat het ligt aan de stampy nail polish van essence en aan het sjabloon. Dat die bijv. te diep of ondiep is of te klein ofzo.

Is het ook echt zodat als je bij konad niet de konad topcoat gebruikt dat het figuur dan verdwijnt?

Ik vind zelf ook dat Konad beter werkt. Ik koop het altijd op het internet: www.enchantra.eu maar idd, je moet ook wel stempellakken gebruiken anders werkt konad ook niet goed.

Hier een voorbeeld, zonder konad topcoat, maar gewoon de topcoat van essence!

Dus andere topcoats kunnen ook werken, maar niet allemaal. soms vervagen ze inderdaad.

Edit: oh sorry, heb maar half gelezen. Maar ik weet niet waar je het zo kan kopen eigenlijk…
&Sorry voor de grootte! ik weet niet hoe ik het kleiner moet maken :flushed:

-

kijk hier eens:
http://forum.girlscene.nl…list_messages/108581/last

Je mag het topic dat mhenn postte, uppen.

Moet dit dan niet gesloten worden Koos ? :stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk vergeten, haha.