Konad van ebay?

Ik wil graag dit setje van konad;
http://cgi.ebay.com/KONAD…ain_0&hash=item414cb10ae6

Nou vroeg ik me alleen af of er mensen zijn met ervaring van het kopen van konad op ebay, en bij welke verkoper?
En zijn er veel fake konad dingen?
Want hij lijkt mij gewoon echt…

Of nog beter, weet er iemand een goedkope konad verkoper? (Hoeft niet op ebay ofzo.)

Oh, en ik heb zo’n stempel+schraper van essence, die zien er gewoon hetzelfde uit, zijn ze ook echt hetzelfde? Want dan koop ik gewoon losse plates en niet nog een keer die stempel enzo.

100% positieve feedback en ook nog een toprated seller.
Zeker betrouwbaar.

Ik heb ook die image plate besteld (wel van een andere verkoper)
Maar ben nog aan het wachten tot hij binnen komt

Heb je wel gechecked of het een betrouwbare verkoper was?

Ik ben net tot de conclusie gekomen dat het goedkoper is als je het op konadnailart.com besteld dan bij die verkoper. Dus andere zoeken of daar bestellen denk ik…

Ja het was een betrouwbare verkoper
En ik moest 5$ incl verzendkosten betalen, is iets van een 4,10¤ dus nogal wat goedkoper dan op konadnailart.com

Ja, ik heb er nu 1 die 100% positief is met 1 dollar verzendkosten.
En de 1 plate kost 8,49 dollar, zonder die stempels.
Dan kom je op nog geen 7 euro uit voor dat plaatje + verzendkosten, vond ik wel redelijk.

Maar, kan ik nou die essence stempel gebruiken voor de konad plates?

Volgens mij niet.

Lang leve google. :3
Het kan wel. ^^

op www.boozyshop.nl verkopen ze ook konad.
daar ga ik het bestellen, ik mag namelijk niet op ebay.
ik weet niet of je die van essence kan gebruiken, aan de ene kant lijkt het me wel. maar ik had wel gehoord dat dat van essence slecht was, maar of dat dan aan de stempel ligt of aan iets anders?

Ja, ik ging het even uitzoeken en dat blijkt te liggen aan de plates die niet diep genoeg gegraveerd zijn.

Dankje voor de tip, dan ben ik nog goedkoper uit. ^^