konad kopen niet online in NL

hee hee
ik begeef me al een tijdje in het nail art circuit en wil nu toch wel een konad setje aan schaffen
maar nu is mijn vraag waar in NL kan ik dit kopen, als ik het niet wil bestellen.

XKUSX

als er al een topic is, link posten en slotje d’r op maar

wijziging
Kun je de konad set ook gebruiken zonder de speciale nagellak van konad

Ik heb gehoord dat het alleen via internet kan, en niet in een winkel, wat e wel kan kopen is van essence zo’n stampy set, maar heb gelezen dat die net helemaal geweldig werkt, zelf heb ik geen van beiden.

x

Je kan dit inderdaad alleen maar online bestellen. Wel heb je van Essence er eentje die je kunt kopen bij Kruidvat, en bij eurowinkeltjes hebben ze het ook.

Ja, je kunt het ook gebruiken met andere nagellak. Zorg er wel voor dat de nagellak dik genoeg is, en goed dekt.

Je kan het ook in de winkel kopen, heb ik ook gedaan ik had ze uit goes. Hier een lijst met verkooppunten

www.konadnailart.nl/verkooppunten.html

je kan ook die van essence kopen, die heb ik ook, ik vind die fijner dan de echte konad :blush:

Het kan wel met gewone nagellak, maar het werkt echt niet met alle nagellak. Helaas.

Hier zijn al heel veel topics over: http://www.google.nl/sear…site%3Aforum.girlscene.nl