Komt wel goed schratje

Hallo allemaal,

Ik weet niet zo goed wat ik het beste kan doen, vandaar dat ik jullie om een reactie vraag :slightly_smiling_face:

Het is al een jaar uit met mijn ex-vriendje. We hebben best een zwaar jaar gehad waarin hij 3 keer met een ander gezoend heeft, mijn ouders bijna uit elkaar zijn gegaan…etc etc. Hij heeft het uitgemaakt achteraf waar ik kapot van was.

Ik heb er echt heel lang over gedaan hem niet meer leuk te vinden, als iemand aan me vraagt of ik hem nog leuk vindt zeg ik altijd nee. Maar als iemand over hem begint voel ik dat ik wel nog wat voor hem voel terwijl ik dat absoluut niet wil. Om het nog wat leuker te maken woont hij voor zijn sport niet meer in Nederland en komt om de 2 maanden ongeveer terug.

Ik weet echt absoluut niet wat ik moet doen om hem echt echt uit mijn hoofd te zetten, iemand enige tips?

komt wel goed schratje

Vooral die r doet het hem

*Schatje. Zonder de r. :’)

Ben het eens met Incognito.

Get over it, geen hand vol maar een land vol jongens

ga daten met andere jongens :upside_down_face:

Ik las echt wratje in eerste instantie.

ik moest hierom lachen

Vooral leuk dat je dit naar jezelf stuurt. Waarom 2 accounts?

Je kan er vrij weinig aan doen behalve de tijd z’n werk laten doen en je gevoelens voor hem met de tijd laten slijten.

Alles van hem verwijderen, op fb, twitter, insta wat je dan ook van hem heb. Zodat je geen updates meer krijgt van zijn leven en niet de mogelijkheid hebt om te kwijlen over zijn foto’s. Gewoon veel met vrienden doen dat je afleiding hebt en wie weet komt er vanzelf iemand anders in de picture.

Is van die reclame dus die r hoort er nu wel thuis.

2 accounts?

Is dit niet via het verkeerde account gestuurd :’)

hahaha de topictitels de laatste tijd worden steeds beter en beter. love it

Je zegt dat hij 3 keer met andere meisjes heeft gezoend tijdens jullie relatie. Hij is dus in principe vreemd gegaan. Zulke jongens moet je sowieso laten, hij is je echt niet waard. Ik weet dat het moeilijk is, maar je komt er wel bovenop.
En je moet ook niet contact met hem proberen te zoeken of zijn statussen bekijken, verwijder gewoon alles wat met hem te maken heeft uit je leven. En dat hij niet meer in Nederland woont gaat het juist makkelijker maken om hem te vergeten, dus je moet er blij mee zijn.
Als je de neiging hebt om dingen van hem op te zoeken moet je denken van hij is me aandacht/tijd niet waard, want geloof me dat is hij niet! En dat heeft hij duidelijk bewezen door de eerste keer vreemd te gaan.

Wees blij dat je van zo een persoon af bent!!!

Roosvicee reclame?.