Komt permanente haarverf nog uit mijn haar?

Ik heb een diepkastanje bruine van L’Oreal gebruikt.
Ben tevreden en het ziet er mooi uit, maar ik wil het zeker weten.

Permanent niet nee.

Nee daarom heet het permanent

permanent
Uitspraak: pɛrmaˈnɛnt Bijvoeglijk naamwoord als iets altijd blijft of doorgaat. Synoniem: voortdurend `Permanente bewoning is niet toegestaan in een vakantiehuisje.`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/permanent

permanent
• [medisch] één of meer jaren durend, voor langere tijd voortduren.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/permanent

permanent
Voortdurend, blijvend, vast, steeds doorgaand.

Er is wel een middeltje waar je de pigmenten mee er uit kunt wassen…
Heb ik eens bij de kapperswinkel gehaald maar ze vertelde dat het alleen werkt als je bijvoorbeeld 1x pas je haar hebt geverfd… ik had toen al 10x mijn haar geverfd en laagjes verf opgebouwd dus werkte het niet meer bij mij. Maar dus het zou wel kunnen!

nou als ik mn haar verf met permanente haarverf word het na een aantal weken heel wat lichter. Dus het zal er niet zo uitzien zoals het er uit ziet als het net geverfd is.

het schijnt dat als je het met anti-roosshampoo wast, de kleur ook iets minder intens wordt. maar volgens mij heb je dat altijd wel iets na een tijdje en versnel je het met die shampoo gewoon. (:

ik moet mn haar altijd met anti-roos shampoo wassen, dus mijn verf gaat er altijd vrij snel uit ;(

ik weet dat permanent betekent dat het er niet uit komt, maar ik las ergens van wel, en ik dacht dat misschien mijn haar er met uitgroei heel raar uit zien. het is de 1e keer dat ik het geverfd heb. moeder was niet zo blij met permanent.

Het zal denk ik wel wat lichter worden na een aantal keer wassen. Ik heb zelf een keer een blonde haarspoeling gedaan, terwijl ik donkerblond haar hebt. En dat pakte goed uit! :slightly_smiling_face:. Na een aantal keer wassen werd het wel wat lichter, maar je blijft het wel zien. Het groeit er vanzelf uit, al kan dat even duren als je lang haar hebt en wilt houden.