Mijn ex (kreeft) heeft het uitgemaakt 4 maanden geleden en zei dat hij even helemaal geen relatie wilde en gewoon zijn eigen ding doen. We hebben toen nog contact gehad en zelfs paar keer seks gehad maar ook uiteten geweest en andere leuke dingen gedaan. Dit deden we wel alleen met elkaar maar hij bleef volhouden dat hij op dit moment geen behoefte heeft aan een relatie. Nu zei hij vorige week opeens dat het teveel op een relatie lijkt en dat we afstand moeten nemen om elkaars gevoelens niet te kwetsen. Heb ik het verkeerd aangepakt en mn kansen verkeken of moet ik geduld hebben? Ik geef hem nu de ruimte en laat niks horen maar komt hij nog terug of ben ik hem nu helemaal kwijt? Wat wil hij?
zucht, mannen… ik denk sowieso dat je niet aan jezelf moet twijfelen of je het goed hebt aangepakt. jouw ex ‘speelt’ met jou en dat is rot. wat is de reden dat hij het uitmaakte, en vervolgens wel uit eten wil en seks wil met je? en je nog vaak wil spreken? speelt er dan mee dat hij seks heeft met andere meiden, of een ander heeft? ik vind het toch een beetje van twee walletjes eten. hoe moeilijk ook, ik zou eens een tijdje geen enkel initiatief nemen voor contact (zowel app als afspreken). en als hij dan contact opneemt (wederom app of om af te spreken) zou ik hem voor het blok zetten: wil je nou mij of wil je nou een ander? als hij jou wil moet hij gewoon het weer aan maken.
Doordat jullie nog steeds dingen samen deden en seks hadden, lijkt het inderdaad nog steeds op een relatie. Ik denk dat hij ruimte wilt en ik denk dat je hem. Misschien even met rust laten en kijken of hij nog contact opneemt?