Komt het aan ?

Hallo, ik had even een vraag. Als jullie iets bestellen op een buitenlandse site, van kleding bijvoorbeeld, komt het dan aan? En is het allemaal veilig? Want ik wil weleens iets bestellen vanuit het buitenland. Maar m’n moeder is niet overtuigd dat het veilig enzo.

Dus mijn vraag: Hebben jullie ervaring met kleding bestellen uit het buitenland? En komt het altijd aan?

Alvast bedankt (:

Asos.com, nooit problemen mee gehad! (:
Ook al een paar keer iets op ebay besteld en altijd gewoon aangekomen (:
Hangt er ook vanaf welke site, kan je hem misschien geven?

Ik bedoel gewoon site’s in het algemeen zegmaar. Bijvoorbeeld topshop ofiets. Maar alvast bedankt!

Oohja, hoe gaat het dan met betalen enzo ?

soms paypal of creditcard

Het komt aan, als de post zn werk goed doet.
En soms, dan verliezen ze spullen.

Ligt eraan, de ene site is de andere niet. Zolang je met paypal betaalt is komt het eigenlijk altijd wel aan en zoniet, dan kun je je geld terugvragen. Op welke sites wil je dan gaan bestellen?

het komt bijna altijd aan als de site bekend/groot is (dus als het niet zo’n wazige site is met 3 kledingstukken erop),je kan de sites anders ook googlen dan kan je lezen wat de ervaringen van andere mensen zijn (:

Sites zijn niet aansprakelijk voor verloren goederen, de post wel.
Als je meer zekerheid wilt, moet je kijken of de site een verzekering of tracking aanbied. Je betaalt wel meer dan normaal, maar als je zekerheid wilt…

Kijk er kan altijd iets misgaan met bestellen en dat is gewoon een risico wat erbij hoort. Anders moet je in de winkel kopen, maar heb je kans dat 1000 anderen het met jou ook hebben. Check voor reviews online etc. Bestel voor meer zekerheid bij grote webshops alhoewel er genoeg leuke kleine webshops zijn…