Komt een vrouw bij de dokter

hey allemaal,

wij moeten een boekbespreking doen in groep en we hebben het boek ‘komt een vrouw bij de dokter’ gelezen… echt een mooi boek!

Nu moeten we zo’n tentoonstelling doen met voorwerpen of andere zaken uit het boek… Hefet er iemand die het boek heeft gelezen een idee wat we zouden kunnen doen?

al merci eh! ^^

Oke ik snap er niet echt veel van eigenlijk…
Maareh:

• tondeuze, voor als der haar der afgaat (klinkt lekker leuk zo)
  • schilderijen ofzo, iets met kunst (voor die Roos)

Oh ik ben eigenlijk best ideeloos, ik hoop dat je er wat aan hebt, als ik het goed begreep.

Ja, ik denk dat het zo moet. Weet het zelf ook niet heel goed, vond het nogal ingewikkeld uitgelegd… we moeten denk ik gewoon voorwerpen hebben voor een tentoonstelling hebben en deze tentoonstelling dan creatief naar voor brengen… Maarja, ik ben niet echt creatief. dus weet echt niets… :sex:

• iets met verkleedpakken ofzo van dat ene feest
  • geld, iets wat rijkdom uitstraalt (ze waren tenslotte rijk enzo)
  • een soort kist, met die herinneringen voor luna
  • een injectienaald voor als carmen wordt ingeslapen
  • (ik probeer iets te bedenken waarmee je vreemdgaan symboliseert)

oh tis echt lang geleden dat ik t boek gelezen heb.

Weet niet, ik heb het boek te lang geleden te lezen. Krijg de film alsmaar niet gedownload… :woman_facepalming:

Ohjaa! Echt goed idee van injectienaald & kistje! Dat doe 'k zeker!

&jaa, idd. Heb ook al geprobeerd de film van het internet te halen. Maar 't lukt niet echt… Dus als iemand soms weet waar ik hem kan downloaden, laat het me weten alstublieft! ^^

Nog iemand een idee? :slightly_smiling_face:

ik kan hem nergens goed vinden, waar download je? ftd?

De dingen die hierboven zijn gezegd, en een pruik natuurlijk.

up! :slightly_smiling_face:

Ik kan m ook niet goed vinden, allemaal wachtwoord er op. Ik weet niet welk programma, doe het altijd bij mijn vriend thuis. :’)

je kan een ring meenemen: als de trouwring die hij kwijtraakt in miami als die bij een andere vrouw is of als de herinner-ring die stijn en de vrienden krijgen;)

of een aspirine en dat dat dan een xtc pil moet voorstellen die hij vaak neemt bijv tijdens dat auto-ongeluk.

ik ben het boek nu aan het lezen:D
de film krijg ik ook maar niet gedownload:(

De film nog altijd neit kunnen downloaden… maarja… :pensive:

Heeft er iemand een idee van wat er precies allemaal in da kistje moet zitten?
& nog andere goeie ideeën. We zouden het met barbie’s doen, en ze zetten als fragmenten van in het boek… En de trailer van de film nog laten zien… (:

al bedankt voor jullie ideeën eh! ^^

film downloaden
volgens mij staat iej wel op
www.debioscoop.come2me.nl

coke ofzo (maar dan poedersuiker xD)
of was dat meer in deel 2; de weduwnaar?

Vreemdgaan: afdruk van lippenstift op een overhemd ofzo?