Komt een vrouw bij de dokter

Ik zat een beetje het forum door te kijken, en het viel me op dat er helemaal geen topic is over de boekverfilming van Kluun; Komt een vrouw bij de dokter. (Of ik heb scheel gezocht). Ik ben vandaag geweest, moet zeggen dat ik het wel echt een hele mooie film vond! Ookal is het niet een ijzersterke film als wat ik verwacht had na alle kritiek, het verhaal is aangrijpend omdat het waargebeurd is, maar aan de andere kant is het wel de hele tijd hetzelfde. Op het einde vond ik de film zelf wel beter worden… ik huil nooit bij films - maar nu kon ik mezelf echt niet inhouden hihi.

Nouja mijn vraag aan jullie is eigenlijk, wie heeft deze film al gezien, of wilt hem gaan zien, en wat vonden jullie ervan?? (Natuurlijk nog niets verklappen voor degene die hem nog niet hebben gezien!!)

http://www.showbiznewz.nl/artikelen/speciaal/foto_7734_komt-een-vrouw-bij-de-dokter-krijgt-gouden-film.jpg

Ik ga m volgende week dinsdag zien, ben erg benieuwd.

Ik ga er binnenkort heen. Ben zeer benieuwd, want ik lees/hoor positieve reacties, maar hoor ook slechte reacties. Mijn rijinstructrice vond het geldverspilling.

Ik ga er sowieso nog heen, alssie niet leuk is is t geen geldverspilling want k heb een abbonement :slightly_smiling_face:

Ben er afgelopen zaterdag heen geweest! Mooie film.

Ljkt me cht een zielige film!

Vriendinnen van me moesten er heel erg bij huilen. Zelf heb ik 'm nog niet gezien en ik weet ook niet of ik hem wel wil zien aangezien ik veel slechte recensies heb gelezen.

Ik vond het boek zowieso al heel mooi…
Dus ben ook erg benieuwd naar de film.
Als het goed is ga ik volgende week vrijdag.

Ik ben er eergister heen geweest, echt wauw… wat een mooie film…
Voor mij is hij ook heel persoonlijk, aangezien het bij mijn moeder 2 maanden bekend is dat zij een ernstige vorm van long kanker heeft, ik herkende er dus veel dingen in! Ik heb echt mucho gehuild.

hier is al een topic over
http://forum.girlscene.nl…film/list_messages/139919

hier kan dus een slotje op :pensive:

Inderdaad goed opgemerkt. Er is hier al een topic over; hier gaat dus een slotje op.