Komt een vrouw bij de dokter van Kluun (boek)

Ik heb het boek een paar weken geleden in een keer uit gelezen, ik vond het een geweldig goed geschreven boek. Nu was ik benieuwd of er hier meer mensen waren die het boek hebben gelezen? Zo ja, wat vonden jullie van het boek?

Jaa een jaar geleden ofzo voor mijn nederlands lijst.
Ik vond het ook echt een super mooi boek, heb 'm ook echt in een avond uitgelezen!

GE-WEL-DIG boek!

Mooi boek, wel heftig.

ik ga hem lezen voor nederlands :slightly_smiling_face: maar iedereen zegt dat het een mooi boek is dus dat vind ik niet erg :stuck_out_tongue:

geweldig, maar idd heftig boek. moest aan het einde wel even huilen hoor (A)

woow

*smack down on the floor

is dat een boek?

sorry lullig

ik ben in mijn lullige bui

jaa het is een geweldig boek inderdaad

Het was zeker heftig, hij was zo’n lul zij moet zich echt vreselijk gevoeld hebben. Het was echt super zielig.

Ik heb 'm ook gelezen, ik vond 'm goed.

ik heb hem ook gelezen. ik denk dat ik het t mooiste boek vind die ik ooit gelezen heb.

heb hem ook gelezen. echt fantastisch boek. vol humor & hij is toch ook wel zielig. moest echt huilen op het eind. :blush:

Goed boek hoor!!! Deel 2 daarvan : de weduwnaar is ook goed!

Ik vind het tweede deel een stuk minder.

ja minder dan 1 dat wel, dat is bijna altijd zo.

Ja precies…

Weduwenaar vind de meerderheid waarschijnlijk “minder” dan deel 1 omdat het minder emotioneel is wat er in gebeurt.
Maar het verhaal bij beide vind ik erg mooi. Ook in het tweede, hoe hij ontdekt hoe hij verder moet gaan in zijn leven…

En iedereen maar vertellen; ik moest huilen. Ik moest echt nérgens huilen, dat ik ook echt dacht (waar moet je nou om huilen?!) In het tweede boek om het einde, ja het was mooi en emotioneel maar je wist toch al lang dat het zo zou eindigen? En in het tweede boek om het kind… die begreep ik ook niet…

Het eerste boek (Komt een vrouw bij de dokter) was mooier omdat het voornamelijk om haar ging. Hij was een lul. Dat omschreef hij zelf ook goed. Hij bleef “fouten” maken maar had het toch met haar te doen. En omdat het in het tweede deel voornamlijk om hem draait, en er toch een soort van zelfmedelijden naar boven komt in mijn ogen boeit het mij minder.

En dat sommige mensen het niet droog hebben gehouden vind ik niet gek. Je weet dat ze het niet zal overleven oke, maar ze gaat toch door een hel! Je leeft toch met haar mee… Bij deel twee had ik het zelf niet, maar ik kan het me wel een beetje voorstellen.

Ik wil hem gaan lezen… Maar iemand zei dat ze het niet zon leuk boek vond omdat al die seksdetails werden verteld =P
Toen dacht ik even: Laatmaar…
Maar als jullie zeggen dat het mooi was, moet ik het toch maar eens proberen! :wink:

Ik moet ook een boek voor Nederlands lezen. Iemand die wilt vertellen in een niet al te lang verhaal waar het over gaat? En dan niet de achterkant van het boek want dat is vaak zo geheimzinnig. :stuck_out_tongue:

Nog nooit gelezen, maar ik vergeet elke keer om hem bij de bieb mee te nemen.