Komt een vrouw bij de dokter - de film

De film is dan eindelijk te zien in de bioscopen!
Ik vraag me af of er al iemand is geweest, en wat jullie ervan vonden, en wie er nog gaan…

Aan mensen die de film al hebben gezien: zeg wat je ervan vond, maaaaar ga echt niet vertellen wat er gebeurd of hoe het afloopt enzo!
Aangezien er geloof ik nogal wat meiden zijn die de film nog willen zien.

Ik moet nog gaan, ik heb twee gratis kaartjes voor die film

Ik ga zelf trouwens vanavond… Met de nodige inspanning hebben we nog een bioscoop kunnen vinden die 4 plaatsen had…

Ik wil er ook nog super graag heen.
Het boek heb ik al uit en dat vond ik al erg mooi.
Alleen mijn vriendin en ik zijn zo bang dat we gaan zitten huilen :stuck_out_tongue:

mijn boekverslag over dat boek is vandaag afgekeurd grr

gebeurt toch wel =)

ik ga met 3 vriendinnen… we nemen de tissues mee denk ik hahaha

Ik weet niet of ik ga, ik vind Nederlandse films meestal niet zo leuk. En ik heb het boek ook niet gelezen.

het boek blijkt heel mooi te zijn.
maar heb het zelf ook niet gelezen :’)

Ik vind het boek prachtig.
Echt het is zo mooi beschreven allemaal.
Ik had het binnen 2 dagen uit.
Nu wil ik wel eens weten hoe de film is geworden.

Ik heb allebei de boeken gelezen, de Weduwnaar is het vervolg, in een tijdsbestek van een paar uur. Ik zat met tranen in m’n ogen, nog nooit zulke mooie boeken gelezen, ik wil dus zeker de film wel zien maar niet in de bios want dan ga ik echt moeten huilen, dus ik kijk hem liever gewoon thuis op de bank.

@ mensen die deze film al hebben gezien
please do not tell how the story will end xD
enzo

heb ook beide boeken gelezen… vond komt een vrouw bij de dokter wel mooier dan de weduwnaar, maar ik heb inderdaad al bij de boeken zitten janken dus vanavond bij de film hou ik het ook echt niet droog

inderdaad

Als het tweede boek De Weduwnaar heet weet je denk ik het einde van de film wel :zipper_mouth_face: .

Ja inderdaad xD

ik denk dat de meeste mensen het boek ook wel kennen… maar kijk bijvoorbeeld naar het gouden ei… dat is ook verfilmd… en in de amerikaanse verfilming is het echt een happy end… nou in het boek is dat wel anders hoor…

Ik heb het boek niet eens gelezen.
de film bekijken voor je het boek gelezen hebt is meestal een slecht idee.

Ik ben normaal geen fan van de Nederlandse filmwereld (wat een narigheid…) maar ga deze wel zien.

Ook omdat Carice gewoon erg goed is, en de trailers zien er mooi uit, niet de Hollandsche amateuristische cinematografie die je normaal in NL films ziet.

ik wacht tot ie te downloaden / te huren is, omdat ik niet in de bioscoop wil snotteren. haha. :blush: