Komt dit nog goed..

time heals everything

Ik heb bijna 2 jaar gehad met een jongen waarvan ik ook eerder dacht dat wij een toekomst hadden. uiteindelijk is het uitgegaan en kwam ik erachter dat hij me heeft voogelogen en dramadrama.
Nou, na 1 dag zielig doen was ik er wel overheen. Maar dat komt ook denk ik omdat ie me zoiets heeft geflikt.

Respect, ik ben er na een week nog niet over heen. Maar ik kwam er ook pas donderdag via een ander achter dat hij een ander had en net dat hij met der heeft gezoend blabla. Dus bij mij komt niet alles in 1x…jammer genoeg.

Maar meisje echt hij is het niet waard. Neem de tijd om alles op een rijtje te zetten. Ik weet dat het nogal stom is om te zeggen omdat ik er zelf ook nog midden in zit maar verdriet wil je niet. Ik ook niet…ook al is het op dit moment moeilijk. Want alles zal sowieso in het teken van hem staan de komende dagen maar tijd zal het gewoon leren.

Het komt écht goed! Het gaat nu even zwaar zijn en niemand weet hoe lang dat gaat duren…
Het ging ondertussen bijna 2 jaar geleden uit tussen mij en m’n eerste serieuze vriendje en in mijn 2 nieuwe relaties , bleef ik hem missen.
Ik vergeleek alles met hoe het ging toen ik nog met hem samen was…
Dat was voor mij én m’n nieuwe vriend niet erg leuk… Ook had ik nooit 't gevoel dat ik bij m’n eerste vriendje had…
Ik miste het ‘dit is hét’-gevoel. Nu heb ik net een nieuwe vriend en op een of andere manier is 't anders…
Hij geeft me het gevoel dat er niks anders is, niks beters in ieder geval!
Op een gegeven moment kom je een jongen tegen die je weer zo goed laat voelen!
Het kan best een poos duren, 't heeft bij mij ook bijna 2 jaar geduurd, maar het komt goed!
Voor nu zou ik veel met vriendinnen afspreken en toch proberen te genieten van je leven! Succes meis!

ik maak nu eeen beetje hetzelfde mee,
een week geleden ofzo had hij ineens een vriendin,
en toen dacht ik echt, ik kom hier nooit meer overheen.
maar twee dagen later dacht ik al, laat hem maar en ging ik gewoon verder.
het komt echt goed, over een week ofzo denk je al, noujhaa pech.
heeel veel sterkte!!

Gosh, hij wilt vrienden blijven. Daar heb ik helemaal geen zin in.
Het ergste is nog, hij zit bij me in de klas.
Maar goed, het gaat vandaag al beter dan gister, ik hoef hem helemaal niet terug meer, maar ik ben nog wel sad.

Ik heb een vraag…
Het ene moment denk ik bijna huilend 'hoe heeft hij alles wat wij hadden weg kunnen gooien? en het andere moment denk ik ineens: ‘Ja fuck hem, als hij niet wilt, hoef ik ook niet. Het is bijna zomer, lots of hot boys! Ik ga niet om hem treuren, daardoor komt hij echt niet terug of zo’.
En daarna ben ik weer even heel verdrietig en dan weer blij.
Is dit een goed teken of een slecht teken?

nou dat is gewoon normaal hoor, , je bent het al aan het accepteren. Meestal h(ad ik tenminste )heb je eerste paar weken kei veel verdriet en wil je dat het allemaal goed komt enz, en komt er niks anders in. En daarna begin ook zelf te denken van als hij niet meer wil, dan wil ik ook niet. Maar ik was dan soms ook nog verdrietig want je was wel verliefd op hem, en je hebt leuke tijd gehad wss . En het is gewoon jammer dat het zo is moeten aflopen. En uiteindelijk komt het nog dat je niet meer verdrietig bent en je ook echt geloofd dat hij je niet waard is ipv van het wel te weten maar niet te voelen!