Komt dit nog goed..

Weetje, kennen jullie het gevoel alsof je het perfecte vriendje hebt gevonden?
Dat hij helemaal geweldig is? En helemaal van jou…?
Kennen jullie ook het gevoel dat hij uiteindelijk helemaal neit zo geweldig blijkt en je hart breekt?
Hij heeft me gedumpt. Ik kan het niet geloven. Het is gewoon over.
En, ik vraag me af, of ik hier wel overheen kom.
Vertel me je ervaringen, want ik weet niet wat er na deze stap komt, ik heb geen idee wat ik moet doen nu. En ik kan niet slapen en het is verd*mme 5 uur 'snachts.

Het komt goed…
Het klinkt misschien cliché maar als hij echt de ware is,
komen jullie wel weer bij elkaar;)
Bij mij duurde het ook lang tot ik eroverheen was.
Neem tijd voor jezelf en doe dingen die je met hem nooit kon doen…
En doe gewoon veel met vriendinnen.
Tuurlijk kom je eroverheen;)

Hélémáál mee eens!

Het is moeilijk te geloven, maar uiteindelijk kom je overal overheen. Ik heb ook zo’n situatie meegemaakt. Maar als je daarin gelooft moet het goedkomen, ik ben ook nog steeds hard m’n best aan het doen om het te laten rusten. :wink:
En je weet natuurlijk nooit wat er allemaal nog in de toekomst kan gebeuren. Dan kom je nog eens iemand tegen die nog véél leuker is !

Bij mij duurt die ondraaglijke pijn een week (dus dat gevoel dat je er nooit meer overheen komt en dat je nooit meer iemand zoals hem zal vinden) en daarna doet het wel nog pijn, maar je denkt er toch niet meer non stop aan.

Dus, misschien duurt het bij jou wat langer, maar het zal allemaal uiteindelijk wel beter gaan, het blijft echt niet duren. Komt wel goed :wink:

Hmm herkenbaar, ik zit een beetje met hetzelfde. Alleen is het bij mij al 7 maanden uit (waar ik wel even bij moet zeggen dat het heel raar gegaan is en heel onduidelijk van zijn kant), maar ik heb nog steeds dat heel erge gevoel dat ik echtttt niet ooit iemand anders kan willen ofzo :s En soms zeg ik dan maar tegen mezelf, als ‘geruststelling’ dat het misschien ooit nog wel weer een keer goed komt. Ik weet niet ik heb nog steeds zo’n ‘we horen bij elkaar gevoel’ :s Conclusie: ik zit met iets soortgelijks en weet dus helaas niet wat je zou moeten doen, ik ben er ook nog steeds niet achter…

Uhmm… ik had heel erg het zelfde.
Naja bij ons was het dat we te veel op elkaar leken…
Dus het kwam wel een beetje van beide kanten maar ik wou het wel nog graag proberen… aangezien ik nog nooit iemand zo leuk had gevonden.
Maar hij wou er graag een punt achter.
Die maand erna heeft hij het juist het zwaarst gehad…
Hij kon me niet goed vergeten, etc.
Terwijl ik het er heel makkelijk mee had (echt heel raar).
Maar toen gingen we een maand later weer met elkaar gewoon voor 1 avond eigenlijk…
En waren de rollen omgedraaid nu vind ik hem na een half jaar nog steeds leuk.
Dit hoeft niet te betekenen dat dat bij jou ook zo is.
Maar ik zou je zeggen; denk niet aan hem, ga niet naar zijn hyves etc, ga lekker uit ontmoet nieuwe jongens, etc.
En laat je vooral niet dit overkomen wat ik nu heb :slightly_smiling_face:

Succes!

IK HEB PRECIESSSSSS HET ZELFDE :expressionless:
Echt helemaal precies.
Terwijl hij nu een vriendin alweer heeft… alweer drie maanden…
Dus hoe kan het dan ooit nog goed komen…

Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij een tijdje geleden, een jaar om precies te zijn… Ik moet wel toegeven dat ik degene was die het uitmaakte, maar dat kwam ook omdat ik het idee had dat zijn gevoelens weg waren…

Ik was er kapot van, gebroken, helemaal kapot… Ik heb me toen op iemand die ik net leerde kennen gestort, om gelijk door te knallen naar een andere jongen toen het niet bleek te werken met de afstand. Ik heb er niet bij nagedacht hoe vreselijk veel pijn ik mijn ex toen heb gedaan… Snachts huilde ik omdat ik hem kwijt was & overdag speelde ik het verliefde meisje… Tot ik merkte dat mijn gevoelens gefaket waren & ik besloot terug te gaan naar vrijgezel zijn…

Al snel daarna ging ik weer afspreken met m’n ex, gewoon als vrienden, we zaten immers in dezelfde vriendengroep. We hebben onze ups & downs gehad, een ruzie van 2 maanden maar nu zijn we sinds een week of 3 weer bij elkaar.

Mijn punt met dit lange lul verhaal: als je echt bij elkaar hoort kom je bij elkaar terug =) Maar ga er niet op wachten, want wachten duurt lang :wink: Probeer leuke dingen te doen & keer terug naar wie je was. Hij was verliefd op je, dus blijf jezelf, dan heb je de meeste kans dat hij ooit nog terug komt =) Echte liefde vergaat niet :wink:

Ik weet hoe je je voelt…
Ik ben er ook maandenlang kapot van geweest toen het uit ging tussen mij en mijn vriend na anderhalf jaar…
Na een aantal maanden had ik genoeg van het huilen & ben ik een beetje gaan sletten [aantal jongens zoenen zonder bedoelingen]
En dat hielp wonderbaarlijk, kon mijn aandacht opeens verzetten.
Ik zeg niet dat het de perfecte oplossing voor jou is, maar bij mij hielp het (:

Toevallig, mijne had ook een vriendin, toen we ongeveer 4 maanden uit elkaar waren. Maar dat is inmiddels alweer uit. Gelukkig kwam ik er ook pas achter toen het alweer uit was… Maarja hoe het dan nog goed kan komen: ik maak mezelf dan wijs dat het niets hoeft te zeggen dat hij een vriendin had/heeft. Hoe vaak hoor je niet verhalen van mensen die alweer een paar nieuwe relaties gehad hebben, maar uiteindelijk toch naar die ene persoon terugkeren. Maarja het feit dat het KAN zegt natuurlijk niet dat het bij mij/jou ook zo zal gaan. Dus eigenlijk is het een beetje naïef om zo te denken…

Ja tuurlijk wordt het beter. Ik en mijn ex gingen 7 maanden geleden uit elkaar en het is nu 5 maanden echt over. Het is in het begin natuurlijk erg moeilijk (vandaar dat we elkaar die 2 maanden erna nog niet los konden laten). Maar uiteindelijk, door afleiding etc, kom je er langzaam overheen. Hij heeft inmiddels een nieuwe vriendin en ik heb een nieuwe jongen ontmoet. Wat trouwens ook wonderbaarlijk helpt bij het over-mijn-ex-heenkomen. Ik zit weer elke dag met mijn hoofd bij de nieuwe jongen en mijn ex is gewoon een kennis geworden. Het is door beide geaccepteerd en gewoon klaar.

Gebruik afleiding, ga leuke dingen doen met vriendinnen, lekker uitgaan, huil vooral alles eruit, ga hem niet stalken, niet op zijn Hyves kijken, laat school niet de dupe zijn van je break-up.

Oei, hoe lang hadden jullie?..

Heb nu een relatie van 19 maanden, gaat erg goed, en hoop echt niet dat het uit gaat. Maar, ben nog jong, en hij ook. Nu zou ik wel heel graag een toekomst willen met hem. Samenwonen, kinderen, trouwen (hele mikmak). Het kán altijd fout gaan. Een collega van mij had 9 jaar lang een relatie, en omdat de spanning er niet meer in zat, ging het uit. Doodzonde. Maar, ik heb het ook weleens gehad hoor. Dacht dat ik de ware had gevonden, en na 4 maanden ging het uit. Het was niet eens zo lang, maar dan stort je wereld wel in. Ik zag het niet aankomen, was een complete verassing. Hij voelde niks meer voor mij en hielt mij 2 maanden aan het lijntje. Na 1 week had ie weer een nieuwe meid, en het is nu 3 jaar geleden, en binnekort gaat ie met haar trouwen. Boeit me echt niet meer, maar ik wil ook geen ex terug.

Mijn advies:
Jank er lekker op los, flirt, ga uit, ga wat leuks doen!!, praat erover, en niet down gaan doen (zielige muziek luisteren, stalken, alleen aan de leuke dingen denken)

Ik denk niet dat ik erover heen kom…

Iedereen denkt dat, maar je komt er wél overheen. Je hoeft je niet te haasten, doe het zoals jij het wil. Maar het is fout om te denken dat je er nooit overheen komt. Dat zal je wél doen. Waarom zou jij je nu zo moeten kwellen, terwijl hij nu met een gerust hart slaapt? Er bestaat erger, altijd. Je zál iemand beter vinden, en je zál ooit denken dat dit dom was, maar nu moet je je niet afkraken.

Ik dacht ook dat ik en mijn ex voor elkaar gemaakt waren. Totdat hij me na 3 jaar voor iemand dumpte die 2 jaar jonger is en helemaal blij is dat ze hebben gezoend. Het doet enorm pijn. Ik heb de afgelopen dagen niet langer dan 2 uur geslapen. En dan werd ik weer huilend wakker met het idee dat hij nu aan haar denkt. Ik werd laat maar zeggen huilend wakker en ging weer huilend slapen. Ik eet amper en ik voel me alleen maar kut.

Maar het kan erger. En hij is gewoon een zak. Hij heeft me zo laten vallen en voelt er niks bij. Na 3 jaar. En ik wil me er ook overheen zetten hoeveel pijn het ook doet. Want iedereen moet verder en hij verdient het niet om langer in jouw gedachtes te zitten.

^Oh man dat is zo kut voor je… :frowning_face:

de volgende stap is je er over heen zetten en lekker uit gaan (:

Bij mij is het nu 1 week en 1 dag uit, en het begint al beter met me te gaan (: Blijf lachen en het komt goed, ik weet het zeker.

Hierbij moet ik toevoegen dat vooral het punt van van als hij echt de ware is jullie weer bij elkaar komen. Ik heb dat zelf meegemaakt. Wist zeker van mijn vriendje dat hij de ware was. Na 4,5 jaar weer terug bij elkaar en nu weet ik gewoon 100% zeker dat hij de ware was en is. Hoop voor jou dat je dat ook meemaakt :slightly_smiling_face: