Komt dit door verliefdheid?

Ik heb een vriendje en we zijn vandaag 7 maandjes samen. En ik ken hem al voor meer dan een jaar…
Ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem. Ik kan al een hele leven met hem voorstellen en ik “weet” gewoon dat hij “the one” voor me is.

Is dit nou 'verliefdheid gepraat"?
Of is het meer dan dat?

Ik denk dat als je een vriendje hebt al snel zo denkt, zeker als jullie best serieus zijn. Dat wil je toch juist, een relatie met iemand waarmee je je leven wilt delen? Ik zou geen relatie met iemand willen als ik niet op die manier denk over diegene. Ik denk dat het best normaal is. Ik vind mijn vriendje ook ‘the one’ voor mij hahaha.

Oh, wauw, ik denk daar helemaal niet over na, waar dat gevoel vandaan komt. :stuck_out_tongue: Ik heb dat ook eigenlijk vrij snel gekregen en nu (2 jaar later) nog steeds! :slightly_smiling_face: Ik zou gewoon lekker van je relatie genieten en zo lang het goed voelt, voelt het goed en wie weet is hij inderdaad de ware!

Ik zou er gewoon van genieten en er niet al te veel over na gaan denken :’)
Heel veel mensen hebben dat toch? Nouja, je hoeft niet meteen te denken we krijgen 3 kinderen en nemen een labrador, maar niemand heeft toch een relatie met iemand waar die totaal geen toekomst in ziet?