Komen tot zoen-moment

Hebben jullie dat ook altijd dat als jullie met een jongen praten en het is heel gezellig en je bent een beetje aan het flirten, dan komt het nooit tot een zoenmoment. Want je neemt niet zomaar iemand op zijn bek (Iniedergeval; iedereen die een beetje normaal is, en geen slet) Dus hoe zorg je ervoor dat het toch gebeurd?
Tips?

Zorgen dat je dichterbij komt? Aanraken, dichterbij gaan staan, knuffelen ofzo?

hem kietelen , zodat je een beetje gaat stoeien :astonished:
dan kom je heel dichtbij elkaar.
ennehm ja als je hem een knuffel geeft?
of heel dicht tegen elkaar zitten en dan oogcontact maken en dan gebeurt het wel.
Eigenlijk gebeurt het gewoon vanzelf :'o

Als hij weggaat kun je hem gewoon knuffelen en dat dat dan overgaat in zoenen.

naar hem kijken, lachen.
naar zn lippen kijken.
en dan heeeeel langzaam op hem afkomen.
works just fine.

gewoon hop, jouw mond op die van hem, haha.

geen idee.
'this bij mij vaak; ‘hhhhm. zoenmoment, kom nou.’
En dan ga ik weer even weg. Kom ik hem weer tegen, praten we eventjes en voordat ik het doorheb zoen ik. :‘D’

En met vaak is het niet van; ieder tent een andere vent.
Maar vaak in de vorm van; de meeste keren dat ik gezoend heb.

gewoon heeeeeel dichtbij hem zitten en een beetje knuffelen enzo, en dan komt het vanzelf. (denkik)

Gaat altijd vanzelf, beetje knuffelen (met armen om zijn nek) of stoeien/plagen idd. Alleen valt het mij altijd op dat het gebeurd voordat je doorhebt dat het zo is! Dus wat ik dan precies daarvoor doe weet ik geeneens :’)

Precies wat jij zegt, het gebeurt gewoon voor dat je het door hebt. :’]

handig topic. ga vanavond weer uit en mijn crush is er! yeah.

haha wat verlang ik toch terug naar dat moment dat het extreem spannend was om voor de eerste keer met mijn vriend te zoenen,
maar inderdaad ik vind stoeien een heel goed idee gewoon dat je ineens stopt en elkaar aankijkt en dan steeds dichterbij enzo

En hoe kom je tot het knuffelen? Ik ben namelijk enoooorm verliefd op een jongen en ik ga binnenkort met een paar vrienden en HEM naar Paris voor 24 uur (L) En ik wil zoooo graar dat het wat wordt tussen ons, maar hoe zorg ik ervoor dat hij mij gaat knuffelen? (Ik wil dat hij begint…) Wat zijn goede “hints” die jongens wel snappen maar niet TE doorzichtig zijn, zodat je altijd nog kan zeggen “grapje!” ofzo als hij het niet waardeert…
*en dan zoenen bij de eiffeltoren… Dat is romantisch*

zeggen dat je het koud hebt?

haha, dankje! Ik vind het echt iets voor hem om dan te zeggen: “ja, dus??” en stel nou dat het niet koud is… Ik moet hem eerst even ergens alleen zien te krijgen… Ik kan niet vragen of hij even mee gaat naar de wc toch? Waar kun je jongens alleen mee naartoe krijgen naar waar hij het ook leuk vind en geen excuus heeft om een vriend mee te nemen? Ik ben trouwens van plan mijn geheimpje tegen een vriend te vertellen (het is een vriend van mij en 1 van zijn beste vrienden) en dan hoop ik dat hij me een beetje kan helpen. Gewoon ervoor te zorgen dat HIJ en ik alleen zijn ofzo.

jep, en anders gewoon dicht bij hem staan jij tegen de muur hij tegen jou aan en dan gebeurt het ook vanzelf.