kom niet over hem heen :(

echt al een jaar geleden, ontmoette ik een jongen op vakantie, hij had een vriendin. maar we vonden elkaar echt leuk. het was echt geweldig gewoon!!
na de vakantie hebben we nog heel lang contact gehad. ik was echt verliefd. zo erg k had het nog nooit meegemaakt. we hebben nooit echt in woorden gezegt dat we elkaar leuk vonden maar we wisten het wel,

k bleef verliefd, maar hij kreeg nog gewoon andere vriendinnen. oppeens negeerde hij me, terwijl hij tijdens dat hij een vriendin had heel flirterig deed. ik bleef het proberen, maar hij negeerde me gewoon hard. wel voegde hij me toe op facebook en followde hij me op twitter.

een week geleden reageerde hij op mijn tweet, dus k begon met hem te praten en hij zei dat hij me nooit heeft negeert. nog heel lang gesprek gehad op msn hoe het met ons allebij ging enzo. en ik besef dat hij altijd in mijn hoofd blijft zitten. ookal heb ik heb al een jaar niet gezien en meer dan een half jaar niet met hem gepraat. ik denk dat weinig mensen dit snappen. ik heb daarna nog meer vriendjes gehad, maar niks voelde hetzelfde. ik wist dat hij altijd nog achter in mijn hoofd zit. en ik heb gewoon het gevoel dat ik mezelf niet volledig kan geven omdat een deel nog bij hem ligt…

ik denk dagelijks aan hem, en het klinkt zo wanhopig en kansloos. maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
sorry voor dit lange verhaal!!

misschien moetje vragen of hij nog een keer af wil spreken?
zodat je het goed kan afsluiten dat het over is?
miss heb je nooit echt goed afscheid genomen zegmaar?

of miss komt het in toekoemst nog dat jullie wat krijgen?

nouu, hij woon 3 uur hier vandaar :frowning_face:

daar dacht ik zelf ook aan, dat ik zeg maar nooit de kans heb gekregen om hem steeds minder leuk te vinden… en hij heeft nu een vriendin -.-