Kom maar niet over jongen heen..

Oke, simpelweg, ik kom niet over een jongen heen… Echt super apart, leerde hem via Tinder kennen en heb 3 keer met hem afgesproken, (niet eens gezoend of dergelijke), maar het was wel heel gezellig. Hij is ook bij mij thuis geweest, woont op een best afstandje van mijn huis. Toen ben ik ‘vreemdgegaan’, naja wat je daarover zelf vind, want we hadden niks. Ik had met een andere jongen gezoend. En hij kwam er eerst mee dat ie niet meer zoveel voor me voelde enzo.

Alsjeblieft tips? We hadden eerst heel erg vaak ruzie enzo. Al een paar keer afgesproken om niet meer tegen elkaar te praten enzo, elkaars nummers zelfs gewist… Het lukt mij gewoon niet :frowning_face: En ik snap niet waarom…

Het is sinds begin december dat we zouden stoppen zegmaar.

Afleiding zoeken.

Ik heb ook een jongen waar ik gewoon niet over heen kan komen. Ook al is het alweer een tijdje geleden dat we wat hadden, telkens als ik hem tegen kom op stap of in de stad voel ik weer dat verliefde gevoel in mijn buik. Ik heb echt geen idee wat ik er tegen kan doen.

Maar volgens mij heeft elk meisje wel 1 bepaalde jongen waar ze altijd wel een zwak voor zal hebben…

Volgens mij blijven er maar van dit soort topics komen. Kunnen we geen officieel ‘Ik kom niet over hem heen’ topic maken?

En idd, zoek afleiding, focus je op een sport, hobby, doe leuke dingen met je vriendinnen etc.

Sorry hoor, maar wat een onzin. 3 keer afgesproken en dan niet over iemand heen komen? :’)
zou je dan 5 jaar liefdesverdriet hebben als je een relatie van een half jaar hebt?

Ik begrijp je helemaal, ik heb ook 5 dates gehad met een jongen van tinder wat uiteindelijk niks is geworden omdat hij geen relatie wou. Maar na zo’n lange tijd en inmiddels een nieuwe relatie zit die jongen nog steeds in mijn hoofd. Het enige wat ik kan zeggen is dat je alles van hem/over hem moet verwijderen.

Fijne relatie dan als je nog aan iemand anders denkt.

@Demi, ik vind dat je erg bot reageerd hier. Niet iedereen verwerkt alles even snel. Sommige mensen hechten zich nu eenmaal snel aan iemand, en ja dat kan gewoon pijn doen.

Plus de reactie op Birdy. Ik denk dat ze echt wel van haar huidige vriend houdt, maar misschien idd nog aan iemand denkt met wie ze aan het daten was. Dit hoeft niet te betekenen dat niet volledig voor haar huidige vriend gaat.
Ik ken ook een jongen, voor wie ik altijd een zwak voor blijf houden maar geen gevoelens voor heb. Ik doe er verder ook niks mee. Ga ik dan niet volledig voor mijn vriend? Tuurlijk wel.

@ts: Idd afleiding zoeken is de enige oplossing atm. Ik ga ongeveer door hetzelfde heen. Alleen ik zit dan wel in een relatie en ik weet totaal niet waar ik aan toe ben…

Dankjewel iedereen :slightly_smiling_face: Sommige mensen verwerken het nou eenmaal anders. Ik heb nog nooit iemand zó leuk gevonden, we appten de hele dag door. Het leek allemaal zo perfect… En elke keer blijven we in elkaar hangen. We gaan nu wel eens afspreken om te kijken hoe het nu gaat.

Het gaat niet om verwerken, het gaat om het idee dat je een relatie hebt en dan nog aan iemand andes denkt, wat je dwars zit. Dat is toch onrechtvaardig tegenover je vriend of ben ik de enige die het zo ziet? Zou jij het een leuk idee vinden, als je zou weten dat je vriend met jou een relatie heeft maar eigenlijk ook aan iemand anders denkt waar hij dus nog niet overheen is. Zo’n partner zou ik echt niet willen, dan zorgt hij eerst maar dat hij over haar heen is en anders zoek ik wel iemand die wel alleen aan mij denkt. Mag je mijn reactie bot vinden, maar ik kan het tenminste wel toelichten.

^De TS heeft niet eens relatie…tenminste, dat lijkt mij niet. Of je moet doelen op de reactie van Birdy.

@Demi ik begrijp je reactie helemaal. Ik heb me ook een tijdje afgevraagd of het wel eerlijk is. Maar ik bedoel met ‘hij zit nog steeds in mijn hoofd’, dat ik me gewoon nog af en toe af vraag hoe het met hem gaat. En ik denk dat dat niet fout is aangezien sommige jongens misschien wel jaren in je hoofd blijven zitten. Maar ik hou ontzettend veel van mijn vriend, en hij is veel leuker dan die andere jongen. Ik zou ook echt niks meer willen met die andere. En alleen omdat ik heel soms nog aan die andere jongen denkt betekend niet gelijk dat ik mijn vriend moet laten gaan…