Kom ik nou klaar of niet?

Ik voel me heel erg dom dat ik dit topic open, maar ik weet niet echt waar ik anders moet zijn :’)

Nu zit het zo, m’n vriend en ik zijn de laatste tijd aan het experimenteren met vingeren etc. Alleen nu weet ik dus niet zo of ik nou klaar kom of niet. Ik weet dat iedereen zegt “Als het echt zo is weet je het meteen”, maar ik ‘voldoe’ aan alle symptomen laten we maar zeggen :’)
Het wordt namelijk steeds lekkerder, tot op een gegeven moment mijn spieren daar snel achter elkaar samentrekken en loslaten, en meteen daarna ben ik er klaar mee zeg maar, en wil ik niet meer. Maar dan voel ik me nog helemaal niet… ‘satisfied’ zeg maar (ik kan er even geen passend nederlands woord voor vinden). Het is wel lekker, maar meer ook niet. Het is niks heel speciaals. En klaarkomen zou toch meer moeten zijn dan dit, mag ik hopen :’)

Het maakt niet uit of hij het doet, of ik het doe, of met de douche straal of iets. Effect is elke keer hetzelfde. Vaak al na 2 min beginnen die samentrekkingen en daarna heb ik er geen zin meer in.

Tips en ervaringen zijn erg welkom :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je wel bent klaargekomen aangezien je zegt dat je spieren samentrekken en losgaan. Heb je wel eens geprobeerd door te gaan? Wat voel je dan?

Wat verwacht jij dan dat een orgasme vele minuten of zelfs een uur of langer duren?? :cold_sweat:

Bij jongens duurt het ook maar hooguit 5 tot 10 seconden en dan mag hij net als jou in zijn handjes klappen.

Je hoogtepunt is inderdaad niet minuten lang. Wel kan je clitoris nog eventjes gevoelig zijn. En als dat nog zo is nadat je het gevoel hebt van samentrekkende spieren, dan is het klaarkomen idd :wink:

Ik verwacht ook niet dat het langer duurt hoor! Maar als ik lees hoe andere meiden het ervaren kan ik mezelf daar helemaal niet in terug vinden. Als dit klaar komen is, vind ik er werkelijk niets aan. Het gevoel is niets meer en niets minder dan die samentrekkingen, niets extra’s. Ik hoor iedereen altijd zeggen dat het zo’n geweldig en intens gevoel is maar ik voel amper wat…
Als ik daarna door ga vind ik het niet prettig meer dus hou ik er al heel snel weer mee op.

Ik heb hetzelfde hoor!

Jup… je bent klaargekomen… Lekker toch!!

Google voor tips om heftiger klaar te komen dan weet ik zeker dat je het veel leuker begint te vinden hihi.
Ik las laatst iets in de Cosmo dat de langste orgasme iets van 30 seconden ofzo maar is.

Bij mij duurt het ook zeker net langer dan 30 seconden hoor.

30 seconden is al lang ;o , bij mij duurt het maar 5 seconden of minder

30 seconden vind ik ook lang, maar duurt wel langer dan 5 seconden hoor, dat is wel heel erg kort lijkt me.

Nou echt het toppunt zeg maar duurt bij mij nooit langer dan ongeveer 5 seconden denk ik , maar is bij iedereen anders haha

Okee, wel dus… Dan heb ik als voordeel dat ik heel erg snel een orgasme krijg, ook van de seks, echt al na 5 min ofzo. En als nadeel dat het dus amper wat voorstelt. :’)
Nou goed, geen ‘gillend klaarkomen’ voor mij dus :stuck_out_tongue:

Het duurt bij mij denk ik iets van… 8 sec?

ja, dit is klaarkomen. Bij mij gebeurt ook helemaal hetzelfde en ik verwachte er ook meer van. Langzaam wordt het lekkerder en ik vindt dit ook veel leuker dan het klaarkomen zelf!

X