Kom checken en kopen:D! o.a. Hermes-tas/Vans/Laarzen voor goedkoop!

Wegens gebrek aan ruimte, grote kastopruiming veel verschillende spullen!
Ik heb echt heel veel, wat ik niet meer draag dus als er van dit topic veel is verkocht zal ik het aanvullen met de rest! Je kan me ook als je al benieuwd bent naar de rest, me noten dan geef ik alvast een link naar mijn marktplaats-account.

Ik bied alles tegen een klein prijsje aan :upside_down_face:!! Dus a.u.b. geen onzinbiedingen, alleen bieden als je echt geĆÆnteresseerd bent! Voor vragen note me! Of stuur n mail naar ijahnes@hotmail.comā€¦

Nog even wat dingen op een rijtjeā€¦

• Ik ruil niet!
  • Geen retour/geld terug.
  • Verzendkosten zijn voor de koper.
  • Als er iets misgaat bij TNT dan ben ik daar niet verantwoordelijk voor, als is er nooit was misgegaan:)
  • Alle items zijn in goede staat! Rest heb ik namelijk gedoneerd aan de kringloop;)!
  • Voor het kopen van meerdere dingen maak ik een mooi prijsje!
  • Ik sta nog niet in de lijst van betrouwbare verkopers:( omdat ik nog nooit via girlscene wat heb verkocht.
  1. Knock-off Hermes tas van echt leer! Heb hem ongeveer een jaar, maar erg weinig gedragen omdat ik meer van de rugtassen ben! Bieden vanaf 35,-euro.

1. Zwarte Vans! Weinig gedragen en steeds maar erg kort kunnen dragen want ze waren toch veel te klein helaas:(! Maat 37 en oorspronkelijke prijs was 65,- euro. Bieden vanaf 30,-

3.Zwarte nieuwe laarzen met prijskaartje er nog aan! Maat 37. Ik had ze vd vanharen voor 34,95 gekocht! Maar zijn toch niet helemaal wat ik wil en kon ze niet meer retouren. Bied ze aan vanaf 15,- euro!

1. Grijze hoge laarzen vd Newlook. Maat 38. Ik had ze gekregen dus weet de prijs niet. Zijn nog in zeer goede staat!! Ik heb ze namelijk weinig gedragen! Bieden vanaf 10,- euro.

1. Leren camel-kleurige laarzen vd Invito! maat 37! Zelf gekocht voor 119,95. Er zit een klein gaatje aan de achterkant die je niet ziet met t blote oog en verder zijn de laarzen onbeschadigd. Ook de neus en de hak is mooi onbeschadigd gebleven! Bieden vanaf 15,-.

1. Zwarte leren jas van de Zara (TRF), vaak gedragen maar geheel onbeschadigd! Is mij helaas iets te klein geworden en daarom mag hij weg voor n klein prijsje! Oorspronkelijke prijs was 109,95 euro. Maat s! Bieden vanaf 40,- euro.

up

up

Heb je een aan foto van de bontjas?

ā€¦

upppp

upupup

Moest ik maat 37 hebben zou ik die bruine Invito laarsjes zo kopen! Prachtig!

1. Leren camel-kleurige laarzen vd Invito! maat 37! Zelf gekocht voor 119,95. Er zit een klein gaatje aan de achterkant die je niet ziet met t blote oog en verder zijn de laarzen onbeschadigd. Ook de neus en de hak is mooi onbeschadigd gebleven!

hoe zie je hem dan? onder een microscoop?

Hahaha! Ja klopt!
Nee je ziet het zeg maar pas als je het echt met je vinger open trekt (het is een heeeel klein gaatje)ā€¦

De river-wood laarzen zijn verkocht!

iemand nog interesse in de rest??

upje voor mijn topic

Aaah jammer dat je niet ruilt, anders had ik graag met je vans willen hebben! :slightly_smiling_face: