Kolderdagoutfit

Hee meiden,
ik heb volgende week woensdag kolderdag en ons thema is artist clones & videophones
wat ze graag willen zijn artiesten uit een videoclip.
ik heb bedacht dat ik ga als de zender die al die clips uit zend en heb gekozen om als MTV te gaan.
Nu was mijn idee om helemaal met een wit shirt te gaan dat ik beetje verknip enzo en dan mtv logo’s erop te strijken en dan een zwarte legging met daarop music television… maar nu kan ik niet echt iets meer erbij bedenken.
iemand zei ook al piepschuim en dan daar zo’n gigantische M uit halen,
vond ik ook wel een vet idee eigenlijk!
iemand nog meer ideeen?
en wat zal ik met me haar en make-up etc doen hahaa?

liefs

up

.

iedereen inspiratieloos? hahhaa

Kolderdag?

Dubbelpost.

kolderdag is laatste dag voor examenstudenten en dan hoef je niet naar school en heb je optocht waarbij je dan verkleed gaat in een thema :]

oooh bij ons heet dat examenstunt.

Haha bij ons heet dat ook gewoon examenstunt.
Kolderdag had ik echt nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue:

bij ons heet het ook kolderdag.

hahaha okeee, examenstunt of kolderdag
maar iemand ideeen? :grinning:

een radio meenemen met muziek en die dan heel hard aan ?
sorry ben ook inspiratieloosss :stuck_out_tongue:

Als ik jou was zou ik als Lady Gaga gaan.
Maar dan ook echt zoals zij zich kleedt.
In een badpak met legging eronder ofzo xD
En zo’n haarstrik.

ja wij hebben morgen ook een optocht voor het eerst volgens mij dit jaar ,ik ben benieuwd.
maar wij hebben als thema: Amerika

@steffie, hee… wij hebben ook dat thema :’) maar ik heb dus echt geen idee wat ik moet aantrekken. Het is gewoon een veel te breed thema :frowning_face:
Weet jij al hoe je gaat?

up.

:grinning_face_with_smiling_eyes: Sorry ik vind kolderdag echt een geweldig woord haha!
Bij ons heet het LSD (LaatsteSchoolDag).

Bij ons heet dat ook kolderdag, en mogen de examenleerlingen de baas zijn in school ofzo.

Bij ons noemen ze dat ‘Stunt’ en alle leerlingen zetten hun fietsen buiten zodat ze tenminste naar huis kunnen, omdat de school de deuren sluit omdat iedereen bij de Stunt moet blijven en niemand daar zin in heeft. Arme zesdeklassers, maar ik snap het wel. Ik wil gewoon naar huis :’) ik vier dan mijn verjaardagsfeest. Bij ons is het thema dit jaar ‘Kamp.’ in de zin van ‘Op kamp gaan.’ Vorig jaar was het ‘Bierfest’ en spoten ze bier uit supersoakers.

Oh dat is wel vet :’)
Nee ik vind Amerika nog steeds een stom thema, alhoewel ik nou wel iets heb om aan te doen.