Kolderdag=)

iemand ideeën, want we kunnen niks leuks verzinnen…

-we moeten ons heel de dag kunnen vermaken
-we willen graag iets doen met heel de klas zodat we geen groepjes hebben

• het moet niet te duur zijn

… best lastig dus!

ik vroeg me net hetzelfde af…

Oooh volgens mij is het zoiets als chrisostomos, alleen niet voor de laatste 100 dagen xd

ik dacht dat he tiets met examens te make nhad
haha
nou… wij wilden vorig jaar gaan paintballen of lasergamen. laatste heb k al eens gedaan, superleuk. en als je met zoveel mensen gaat is het niet meer duur.(het kan in zoetermeer)

Het kan ook in Huizen.

Maar wat is nou een kolderdag?

Het is de laatste dag voor de examens, waarbij alles mag en alles kan :upside_down_face: ofzo. Bij ons heeft het altijd een thema, dus dan zijn de examenklassers verkleed en staat er een soort kermisding met een patatkraam op het plein, en is er 's avonds een kolderfeest. En dat is dus gewoon een schoolfeest voor de examenklassen.
Ik heb trouwens geen ideeën. Ik heb geen fantasie. Sorry xD

Hmm… oneder examenstunt verstaat mijn school, ramen ingooien met bakstenen en met graffiti ‘hoer’ op alle muren en bordes spuiten. En het toppunt was de vis achter de airco, je kan je wel voorstellen dat dat heelrijk rook.
Maarrrr beschouw dit dus maar als een upje :stuck_out_tongue:

geen idee eigenlijk, zie maar als upje xD
dat hierboven is niet echt leuk of wel? haha

ik weet alleen nog dat ze bij ons op school vorig jaar maffia examenstunt deden… en heb gehoord dat toen ik nog niet op school zat ze een zwembad hadden gemaakt van de aula :'D

nee was ook echt het toppunt hoor, ze hebben een boete voor 5000 euro moetnen betalen :stuck_out_tongue: