Kokosolie

Heeey, kdacht ff leuk een haarmasker te doen met kokosolie maar ik krijg het er nu niet meer uit!! Heb super weinig gebruikt en heb mn haar wel 6x ofzoo gewassen!! Kan iemand mij helpe??

huh dat hoort er toch gewoon uit te gaan

Ja dacht ik dus ook. Het ergste is al weg maar tis nog steeds een beetje vet…

misschien morgen nog eens proberen?? geen idee eigenlijk, ik hoop dat t eruit gaat!

Ja denk ook dat dat de enige oplossing iis. Thnx :slightly_smiling_face:)

Huh wat vreemd? hoelang heb je het laten inzitten dan? Ik heb wel eens halfuur tot een paar uur gedaan en na 1/2 keer wassen was me haar heel zacht, en totaal niet vet? Misschien eens proberen met warm water wassen en dan koud water eroverheen?

Ik heb het er ong. Een halfuurtje in gedaan

Je hebt toch wel pure kokosolie gebruikt he? Niet van dat Palmer’s spul bijvoorbeeld?

Nee volgens mij niet. Er stond pure kokos op… Maar hoezo dan?

Ik kom vanochtend uit bed en mn haar is ineens niet meer vet!!

klopt ^je moet hem er een dag of meer in laten zitten (ik heb pure kokosolie ik weet niet of jij die ook heb) en dan uitwassen en het voelt nog vet maar dan moet je het gewoon laten drogen dan is het weer oke :slightly_smiling_face:

Ik laat pure kokosolie altijd max. een uur in mijn haar zitten en dan is het er met 2 keer wassen uit. Het voelt onder de douche dan nog wel alsof het niet helemaal school is, maar als mijn haar is opgedroogd is het er echt wel uit gewassen.

Om die reden heb ik nooit kokosolie in mijn haar durven doen :flushed: Daarom smeer ik mij er altijd mee in tijdens het douchen haha

kokosolie is het beste wat op deze wereld bestaat. ik doe het ongeveer 3x per week in mn haar voor de hele nacht. iedereen vraagt me hoe ik zo mooie haar heb!