Kokosolie en andere natuurlijke haarmaskers!

Aangezien ik nu elke dag mijn haar goed moet wassen om zo snel mogelijk mijn uitwasbare haarkleuring eruit te krijgen, ben ik op zoek naar goede haarmaskers voor mijn haar.
Ik heb al veel gehoord van kokosolie, maar maakt dat je haar niet heel vet of doe ik het gewoon fout (ik heb dit al eerder geprobeerd)?
Andere goede natuurlijke haarmaskers?

Het is niet natuurlijk, maar de haarmaskers van Aussie zijn echt heel erg fijn en goed, wel een beetje duur, ongeveer 7 tot 9 euro per fles, maar je doet er super lang mee!

Hmm dat probleem had ik bij kokosolie juist helemaal niet, bij olijfolie wel, ik heb denk ik een week rondgelopen met vet haar en niets hielp.

Kokosolie is wel heel goed! Maar wat je zegt, mijn haar werd er ook heel erg vettig van. Voelde daarna wel perfect aan.

ik heb eens een mengsel van olijfolie en honing in mn haar gedaan, was ook erg lekker

Wel zien dat je pure kokosolie hebt en niet iets als Palmer’s.

ik gebruik zelf ook elke week een kokosolie masker, je haar moet je wel goed wassen erna en eventueel ook 2x wassen als het er na 1x nog niet uit is want anders is het inderdaad nog vettig na het douchen

Met pure kokosolie heb je hier geen last van :slightly_smiling_face: Dus echt 100% kokosolie/boter, geen andere toegevoegde producten.

Dat had ik en het was als nog onwijs vet. Zo vet dat het wel nat lijkt.

Dan heb je het er niet goed uitgewassen

Voor zover ik weet wel. Ik heb mijn haar een paar keer gewassen.

Ik wil die kokosolie ook is proberen, ik vind persoonlijk olijfolie ook wel fijn.

Ik heb olijfolie wel eens gedaan, werd iets dikker en zacht! Alleen toen waste ik mijn haar nog met shampoo en nu alleen nog maar met conditioner en nu ben ik bang dat ik het er niet goed uit krijg als ik niet met shampoo het eruit was haha.