Kokerrok/taillerok

Hi,

Ik heb al een tijdje een vraag…
Sinds een tijdje ben ik helemaal fan van de kokerrok/taillerok.
En ik zou graag er zelf ook 1 nemen maar ik zit te twijfelen.
Mijn heupen zijn niet bepaald de smalste en ik ben bang als ik zo’n rok aan heb dat m’n heupen er dan helemaal breed in uitzien.
Of val dat juist mee?

:slightly_smiling_face: alvast bedankt.

Nou ik zou zeggen, ga der één passen voordat je der één koopt n.n

Hier zijn niet echt leuke te vinden, dus ik zou er 1 via internet moeten bestellen, dus passen gaat moeilijk dan :slightly_smiling_face:

dan zou ik niet een hele strakke koker/taillerok nemen.
je hebt ook van die lossere hmm beetje lastig uit te leggen, ik heb er wel eentje ik kan wel een keer een foto maken.
Maar die is dus losser dus dan valt het niet zo op dat je heupen breed zijn denk ik ^^

Dat is wel beter ja! Ben benieuwd als je een keer foto maak hoop ik dat je 'm aan me laat zien! :grinning:

ik zou het niet doen, ik heb ook vrij brede heupen en heb wel eens zo’n rok gepast in de H&M/V&D maar dat leek echt nergens op… niet erg goed voor je zelfvertrouwen was iets wat ik maar niet meer ga doen… maarja ligt er natuurlijk aan hoe breed je heupen zijn en hoe jij jezelf er bij voelt enzo… gewoon een passen dus.

ik zal morgen een foto maken, ben nu echt super moe dus k ga slapenn ;p

Dan zou ik voor een uitlopende taillerok gaan. want met een kokerrok ga je er heel erg veel nadruk op leggen.

mijn heupen zijn ook breed maar ik heb een smalle taille dus bij mij accentueert het alleen maar mijn taille. en ik draag alleen tot nu toe strakke taillerokjes.

bij de lady sting hebben ze hele mooie. ik heb er daar ook een van, ze rekken heel erg mee dus vallen strak om je heupen, ik vind hem heel mooi staan, en ook ik heb niet de smalste heupen… niet dat ze heel breed zijn, maar… naja jwz :slightly_smiling_face:

hmm mijn camera werkt niet echt mee… maar het is ongeveer zo:

Strak boven je heup, dan losser (elastiek achtig) en dan onderin weer strakker zegmaar… okee lastig uit te leggen :stuck_out_tongue:

Bij mij maakt een taillerokje mijn heupen juist smaller, ik lijker echt dunner door. Ik heb een vrij smalle taille, en dan doe ik het elastiek net boven m’n lovehandles en buikje, dan zie je daar niks van!