koffie bekers knutselen ?

Hoi,
ik heb ongeveer 500 koffiebekers, van die kartonne gevalletjes met deksel, zoals op deze foto :

http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/00848/BS_5246950_5246950-_848722b.jpg

maar dan niet van starbucks (:
ze hebben wel allemaald dekseltjes
behalve koffie uit drinken kan ik hier weinig mee doen en ik vroeg me af of iemand een idee had om er een kast ofzo mee in elkaar te knutselen

misschien had iemand net toevallig een project zien staan op internet, en had-ie zo iets van ‘wow nice, maar ah shit ik heb geen 500 koffiebekers.’

wees creatief ! (:

wel een leuk ideetje k ben ook meestal lekker creatief

volgens mij is het enige wat je hiermee kan doen,
netjes op elkaar stapelen in de prullebak.

bouw een megaaaa toren :stuck_out_tongue:

-Gebruiken als opbergdoosjes of pennenbakjes?
-Een telefoon maken met 2 van die bekers en zo een touwtje?
-Met een touwtje erin als feesthoedje :'D?

OMG hoe kom je aan die bekers?? ik zoek ze al een tijdje maar niemand weet waar ik ze kan krijgen. I Lovee them gewoon :slightly_smiling_face:

maar iets leuks ermee maken… dunno geen idee eigenlijk. Je zou koffie kunnen maken en een eigen etiket en dat uitdelen ofzo op een festival whatever.

Ik zie dit en ik krijg spontaan zin in café latte machiatto.

beschilderen ofzo xD

Haha leuk, je kunt ze beschilderen of met kaftpapier beplakken & er dan mascara’s, kwastje’s, whatever in stoppen!

Precies. Starbucks <3

ik zou zeggen, geef een feest en doe der chocomelk en icecoffee in XD

Of koop een paar pakken goedkoop drinken bij de aldi ofzo, en verkoop drinken op queensday

gezichtjes op tekenen, en poppetjes van maken , armpjes en beentjes er aan plakken :blush:

mn vader koopt vanalles op ebay omdat hij zo’n soort van webshop heeft (kopen & verkopen veel uitleg), en hij zocht zo’n super groot koffieapparaat voor bij familiefeesten, dus hij besloot zo’n hele koffieshop op te kopen.
we hebben thuis nu dus ook drie MEGA koffieapparaten, slagroomspuiten, taartenhouders, de koffiebekers, drinkbekers, plateau’s en al die zooi xD

maar bedankt voor de reacties allemaal, vooral dat van die ‘met kaftpapier beplakken en mascara indoen’ vond’k wel goed
ideeën mogen blijven komen, ik heb er toch genoeg =D