koffer delen met vriendinnen

heee!
binnenkort ga ik op vakantie met vriendinnen en we nemen met zn allen een grote koffer mee en voor de rest gewoon 10 kg handbage. maar mn moeder vindt dat ik niet met mn vriendinnen die koffer mag delen, omdat ze bang is voor drugssmokkel enzo. vinden jullie dit redelijk? ik vind het namelijk echt te bizar voor woorden? vooral omdat ik weet dat geen van die vriendinnen ooit geblowd heeft. maar dat wil mn moeder niet geloven!
alvast bedankt voor jullie mening!
xxx

HAHAHAH sorry. Dus je moeder denkt dat je met drugsdealers op vakantie gaat? Je bent er tenslotte toch zelf getuigen van als die meiden hun spullen in de koffer hebben gedaan, desnoods onderzoekt je moeder hem nog even als ze dat fijner vindt.

Ik denk dat de kans klein is dat dat gebeurt omdat die je vriendinnen sowieso wel kunnen nagaan dat ze dat op het vliegveld zien en het zijn je vriendinnen die je (meestal) alles vertellen en dan zou jij het wel weten als er iemand van hun blowd

en wat is het nut van met zn allen een koffer delen?

Ik vind het een beetje overdreven, maar ik snap sowieso niet waarom je een koffer deelt? Ik heb aan één koffer alleen voor 5 dagen al geen genoeg, dus een koffer delen zou mij echt niet lukken :stuck_out_tongue:.

Waarom zou je een koffer delen?

Voor een koffer moet je betalen, oftewel het is veel goedkoper om zo min mogelijk koffers mee te nemen. Ik kan begrijpen dat hun daar voor gekozen hebben, aangezien ze tien kilo handbagage mee mogen nemen.

iedereen mag toch gewoon tot 20kg bagage meenemen?

Niet als je koffer onder de 20 kilo blijft… Dat zit dan toch gewoon bij je ticket inbegrepen.

nou we vliegen met zo’n goedkope maatschappij en dan is het dus 10 kilo handbagage en voor een koffer moet je dan weer extra betalen, maar bij KLM ofzo mag je wel gewoon 20 kilo meenemen en zit dat al bij je ticket erbij. maar blij dat ik niet de enige ben die het te bizar voor woorden vind :stuck_out_tongue:

op sommige vluchten mag je alleen handbagage meenemen en moet je iets van 60euro betalen voor andere bagage, dus ik snap het wel!

Nou, de reactie van je Ma is idd een beetje overdreven ja.
Maar, daarnaast.
Met z’n hoevelen wil je die koffer delen?
Ik ga maandag naar Spanje en heb aan een gemiddelde koffer net genoeg. Strandlaken, schoenen, kleding, cosmetica.
Ik moet alles, maar ook daadwerkelijk alles meenemen in 1 koffert.
Damn, dan mag je je onderbroeken wel thuislaten kid!
Neem nou lekker je eigen koffer, scheelt je een hoop handbagage.
10 kilo, Merlinsbeard!

met zn vieren en het kost 40 euro extra voor één koffer en ik moet al alles zelf betalen, en ben niet zo rijk (A), en ik denk dat het zo wel moet lukken hoor :slightly_smiling_face:

Deel gewoon een koffer en laat die dan controleren door je moeder vlak voordat jullie weggaan. En doe die koffer dan op slot dan is je moeder vast gerustgesteld. :slightly_smiling_face:

deel anders een koffer met één vriendin.
Dan kun je toch net wat meer meenemen en kost het (maar) 20 euro…

koffer delen? miskina!!!

1 koffer voor z’n 4en :expressionless:
Oke, dat snap ik niet. Dat past toch nooit? Hoe groot is die koffer? Zou je niet gewoon beter 2 koffers doen ofzo?

kijk, we mogen sowieso 10 kilo meenemen en dat lukt opzich wel en dan kunnen we in die koffer dus nog strandhanddoeken, wat algemene dingetjes en wat ruimte overlaten voor als we gaan winkelen. en mn moeder kan de koffer niet checken omdat die met een vriendin mee gaat die een dag later komt

Kan je niet gewoon stiekem spulletjes in die koffer stoppen? :stuck_out_tongue:

oke. ik ga voor een week naar ierland, en zelfs ik heb kleding bij voor 3 maanden. sorry hoor, maar ik zou dat nooit kunnen, mijn koffer puilt nu al uit x]