Koekjes bakken

Hallo!

Ik heb bijna een jaar verkering en ik dacht laat ik eens creatief bezig gaan, ik wilde wat bakken voor mn vriendje; iets liefs/schattigs en natuurlijk moet t er mooi uitzien en lekker zijn :slightly_smiling_face:

Iemand idee/foto/recept ofzoiets?
xx

Misschien zulke koekmannetjes, met jij en hem als voorbeelden? Dan kan je bijvoorbeeld met glazuur er op tekenen. En je kan natuurlijk ook hartjes maken.

of een zin!
dat je allemaal letters maakt,
en dan op het bed legt zodat als hij binnen komt hij dat lees?

Brownies of muffins met chocola:)
en die dan leuk versieren met glazuur etc…

Cupcakejes? Die kun je ook mooi decoreren met (roze) botercreme en hartjesstrooisels…

ja cupcakes ZIJN gewoon lief :3
en die kan je heel leuk versieren enzo :grin:

Dat idee van FamousCherry is leuk! [koekmannetjes]

Jaa, ik denk idd dat ik die koekmannetjes :astonished: doe heb al beetje ideetje; maar ik wil er dan boven zetten I love You. maaree; dat is denk best wel moeilijk met glazuur te doen of niet? Heb hier echt geen ervaring mee xD
Thanks voor de ideeën! :grinning:

Er zijn toch ook van die stiften ofzo met glazuur er in? Van dokter Oetker ofzo, je kan even gaan kijken :wink:

Je kan ook 2 koekmannetjes maken, eentje van hem en eentje van jou :slightly_smiling_face:

Hallo!
ik heb hm gemaakt en hij is leuk geworden :grinning:
met 2 koekmannetjes :grinning:
Ik snap alleen niet hoe ik een foto hier neer kan zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar ik had chocolade lettertjes van dokter oetker en glazuur gemaakt en dan alelmaal hartjes eromheen… :grinning: