Koekjes bakken

heey iedereen!
morgen is het offerfeest bij onze buren , zij geven ons dan altijd van die mooie zelfgebakken koekjes!
nu wil ik ze dit keer verassen om zélf koekjes te bakken en aan hen te geven. Alleen… er zijn geen leuke en originele koekjes recepten te vinden op internet! Mijn buren maken zo’n mooie koekjes…van die buitenlandse, alleen ik heb geen flauw idee wat ik kan bakken. Ik wil nl niet van die doorsnee zandkoekjes bakken :wink: heeft iemand leuke ideetjes voor originele/leuke/mooie koekjes? C:

xxx lovecupcakes

Koekjes op een lollystokje/ijsstokje? Ik verzin ook maar wat hoor ;p

haha lijkt me wel leuk! zo’n cakepops…maar moet ik wel eerst zo’n cakepop-maker-ding kopen xD

haha ik heb geen idee, ben geen goeie bakker helaas
maar wel een leuk lief idee!

Jhaa of je bakt van die chocolate chipcookies en dan doe je er een lollystokje in, als dat mogelijk is xD

ahahaha XD

ik ben ook niet zo’n goeie bakker :stuck_out_tongue: hopen dat de koekjes niet aanbranden strax xp

zandkoekjes versieren misschien?

ja dat kan, maar hoe moet ik ze dan versieren? smaakt het lekker met fondant ^^?

Leuk idee (:
Je kan misschien chocolate chip koekjes maken? [font=Verdana]
Of pepernoten haha (:

BROWNIES <3 ik hou van brownies ^^ miss kan ik dat ook maken :stuck_out_tongue:

Ja van die figuurtjes maken met fondant of marsepein is heel leuk!

hihi pepernoten :slightly_smiling_face: het is wel een leuk idee :slightly_smiling_face: die kan ik dan ook nog voor versiering gebruiken haha :grinning:

Jaaaaaa :grinning:

Cakepops kunnen ook in de oven! Ik had laatst een pakje van dokter oetker gekocht en daar zaten speciale vormpjes bij en decoratie, superleuk om te doen en ging gewoon goed in de oven!

En google anders eens iets met thema kinderfeestjes, kom je ook genoeg leuke bak ideeën tegen!

(Gevulde) speculaas?

Bij de xenos heb je een bakmix voor american chocolate chip cookies, gewoon de stappen goed lezen en de oven in de gaten houden dan kan er niks misgaan. Ze zijn heerlijk!

Ik heb een vriendin, die heel erg van bakken/knutselen houdt.
Ze maakt vaak verschillende soorten koekjes en neemt die dan voor ons mee,
onderandere marsmellow koekjes, ik weet niet of ze op internet te vinden zijn.
Eigenlijk is t gwn een koekje, en als die gebakken zijn pak je de helft, legt daar een marsmellow op en stopt ze weer terug in de oven, als ze marshmallow een beetje gesmolten zijn leg je de andere helft van de koekjes er op en drukt ze aan. Laten afkoelen en je hebt overheerlijke koekjes, met verschillende kleurtjes :slightly_smiling_face: