København shoppen

Ik ga vannacht vertrekken naar Kopenhagen. Ik ben er al een keer geweest, maar toen was mijn stijl nog heel anders en ging ik alleen maar naar de h&m :stuck_out_tongue:

Nu wil ik dus naar wat andere winkels. Ik weet al Monki, Gina Tricot. Maar hoe heten bijvoorbeeld de drogisterijen daar? Zijn er nog andere leuke make-up of beauty winkels. Of kledingwinkels?

up?

ingen idé… misschien had het geholpen als je gewoon Kopenhagen in je topictitel had gezet. Dan klikken er denk ik meer mensen op.

Haha, ja, misschien x]

Ik dacht, dit spreekt mensen aan :stuck_out_tongue: Maar laat dan maar, want ik ga nu toch slapen :stuck_out_tongue:

Haha mij wel in ieder geval. Veel plezier! Ik zou gewoon nog eens googlen als ik jou was. :wink:

Sorry ik weet het echt niet, nog nooit geweest ook. Het ligt toch in Denemarken? Of zeg ik nu iets heel doms, sorry ben niet zo goed in topo…

^ Ja. XD

Ik ben er wel eens geweest en het was wel leuk winkelen, maar ik weet niet echt speciale winkels waar je per se heen moet… Veel plezier iig!

Ik ben er minder dan een week geleden nog geweest, want mijn vriend is Kopenhagenaar, maar ik heb niet geshopt, dus ik kan je helaas niet verder helpen.