Koala verkoopt ~ Maat S/M ~ Alles moet weg! H&M, Primark etc.

[b]Hoi allemaal ^^

Ik heb onlangs mijn kast opgeruimd dus daarom open ik mijn eigen verkoop topic.
Ik sta nog niet in het betrouwbare verkopers topic aangezien ik nog nooit iets via gs heb verkocht. Ik heb wel spullen verkocht via marktplaats. Klik

Dit is wat ik hanteer: [/b]
[i]

• Ophalen in Rotterdam of verzenden (Verzendkosten staan vermeld bij het item.)
  • Ik verzend helaas niet naar België.
  • Ik ruil niet.
  • Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele fouten van PostNL.
  • De prijzen zijn richtprijzen
  • Ik verzend altijd z.s.m. nadat ik het bedrag heb ontvangen.
  • Voor vragen kan je me altijd een note sturen of plaats een bericht in mijn topic. (:[/i]

Gr. Koala :slightly_smiling_face:

1

Richtprijs €5 (eventuele verzendkosten €2,56) Wijnrode H&M DIVIDED top met chiffon strik maat 36
maar een paar keer gedragen dus zo goed als nieuw.

2

Richtprijs €4 (eventuele verzendkosten €2,56) Streepjes shirt 3/4 mouw zwart wit maat M. Zo goed als nieuw.

3
verkocht via MP Fishbone neon t-shirt Maat S Zo goed als nieuw.

4

Richtprijs €4 (eventuele verzendkosten €2,56) April Evil (the sting) t-shirt met gilet. Het giletje zit aan het shirt vast en kan ook nog dichtgemaakt worden doormiddel van het knoopje. In het label staat maat L maar het valt als een M. Zo goed als nieuw.

5
Verkocht via MP Space invaders shirt maat L valt als M. Zo goed als nieuw.

6

Richtprijs €4 (eventuele verzendkosten €2,56) Donkerblauwe short van de H&M maat 36. Nauwelijks gedragen, zo goed als nieuw.

7

Richtprijs €10 (eventuele verzendkosten €3,84) Cars skinny jeans maat 36, heb hem maar een paar keer gedragen en hij past mij nu niet meer dus daarom doe ik hem weg. Het is een jeans van goede kwaliteit.

8
Verkocht via MPH&M grijze skinny jeans maat 28/32. Zo goed als nieuw.

9

Richtprijs €8 (eventuele verzendkosten €3,84)
Primark Ultra supersoft skinny jeans kleur Turqoise maat 36 Had helaas in de Primark de verkeerde maat gepakt, had een 38 nodig. Toen ik er thuis achter kwam had ik het kaartje er al afgeknipt. Daarom doe ik deze weg. Nieuw prijs was +/- €12

:upside_down_face:

Up!

Nummer 3 en 5 zijn gereserveerd via MP.

wil je 1 ruilen?

^ Sorry ik ruil niet.

Up

:sunglasses: Up

Up.

Up (:

:upside_down_face: Nummer 8 is gereserveerd via MP.

Up (: