Knutselspullen Action

Wat hebben jullie als spulletjes voor in je scrapbook/ smashbook / traveljournal?

Ik heb van die boekjes gekocht met allemaal soorten papier. Die zijn zooo leuk <3. Ik wil er nog meer :flushed: .

leuk :slightly_smiling_face:

:slightly_smiling_face: Foto? En weet je wat de prijs is :slightly_smiling_face: ?

Ik heb even wat foto’s voor je gemaakt =3.

Uitdrukvormpjes

Uit mijn hoofd waren de grote 2 euro en de kleintes 1,60 per stuk. Bij de grote hebben zowel de voorkant als de achterkant van de bladen een print en bij de kleintjes 1 kant (die zijn eigenlijk bedoelt om kaarten van te vouwen, maar je kan er natuurlijk mee doen wat je wilt).

Die blokken heb ik ook! Zo leuk en handig voor scrapbook :grinning:
Verder heb ik washi-tape, stickers, alle soorten lijm die ze maar hebben, poëzie album plaatjes, lintjes, kraaltjes, touwtjes, penselen, kwasten, ducktape en vast nog wel meer.

omg bedankt! Die ga ik halen!

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDshj3jX60SCg65yDss5gjxXOzvo4S9nd56cpJg1kN1Gv19eUC

Hebben ze ook van die ringen (rechts) voor te binden zegmaar?

Ik kom net van de action en ik heb masking tape gekocht en créppapier glitterstiften en glittersticker en lijm :wink: Ze hebben ook van die leuke scrapbook dingen :wink:

heeft iemand foto’s van het masking tape bij de action? en hoe duur is het? x

Ik heb vorig jaar een blog gepost over oa knutselspullen bij de Action. Niet om reclame te maken, maar misschien heb je er wat aan! :slightly_smiling_face: (onderaan de post) Volgens mij hebben ze alles nog steeds.

http://lifebyilly.blogspot.nl/2012/09/i-love-action.html

Sweet, Ik koop altijd Metallic Papier van de Action, om lucky paper stars mee te maken :slightly_smiling_face:

Bedankt :slightly_smiling_face:

Alsjeblieft =3. Misschien dat ik deze week ook nog naar de Action ga. Ze hebben gewoon zulke leuke knutselspulletjes en ze zijn tenminste niet zo duur.

Moet je effe bij het masking tape topic kijken daar vind j fotos van tape bij de action:P
en het is 1 euro voor 2 rolletjes.

ben gisteren nog ff langs geweest in de action en had 20 euro mee… En het was 22€ oops :flushed: :cold_sweat:

Hebben ze ook stikkers met alfabet enzo op? Echt, I need leuke spulletjes, en versiering, tips aub :frowning_face: ?

Je was er laatst toch? Had je meteen kunnen kijken. Of je gaat er gewoon weer heen.

Alfabetstickers heb ik in ieder geval bij de Zeeman gezien, dus daar zou je ook kunnen kijken!

bedankt :wink: