knuffelkonijn/knuffelbeer etc.

heemeiden, 'kwas benieuwd of er meiden nog met een knuffel slapen, zoja, wat voor een dier/ding is het dan? (als het té persoonlijk is, dan mag je dat gewoon zeggen, dan kan er een slotje op!)

haha ik slaap niet meer met n knuffelbeertje
die heb ik ingeruild voor mijn vriendje ,
maar ik heb nog wel n paar knuffeltjes op de vensterbank
Mijn gizmo knuffel (die is gewoon te lief kan er geen afstand van doen haha), en 2 beertjes die ik van mijn vriendje gekregen heb .

Ik heb een knuffelbeertje van m’n vriendje gehad dus die slaapt bij me als hij niet bij me slaapt. :slightly_smiling_face: Overigens heb ik om het knuffeltje een touwtje gedaan dat ik al jaren om alle knuffels doe. Ik friemelde altijd met een touwtje dat aan een spook zat, het ging om het touwtje niet om de knuffel wel grappig. :stuck_out_tongue:

hihi okee, ja ik heb nog een knuffelkonijn van vroeger, nou er zitten gaten in de vullig valt er elke keer uit, en het heeft geen oren meer. en het is niet meer te maken. maar ik bewaar hem voor herinnering! want ik heb dat ding al mijn hele leven lang (’:

haha, ik heb een klein beertje, die al zo oud is als de weg naar rome. die ligt altijd in mijn bed, heb ik al vanaf mijn geboorte. en hij heet - ja, je raad het al - Beertje.
x’]

Ik slaap iedere avond nog met mijn supergrote Stampertje die ik uit Disneyland heb. Die heb ik al sinds ik 4 was :slightly_smiling_face:.

Ik mocht toen 1 ding kopen en bij het eerste winkeltje zag ik deze, dus nam deze, maar toen zag ik even later een jurk en toen ging ik huilen omdat ik die niet mocht :’’). Maar ik ben er nu superblij mee, blijer dan met zo’n doornroosje jurk.

Ik heb nog een hertje, bambi genaamd (A) super origineel natuurlijk :stuck_out_tongue:
Heb ik al vanaf dat ik uh, jaar of 3/4 was, nu 17 en vind het nog steeds heerlijk om met hem in me arm in slaap te vallen :stuck_out_tongue:

Met de knuffel van m’n ex… echt erg, maar ik kan m gewoon niet weg doen…

Ik had het een tijdje afgezworen, maar sinds ik m’n vriendje leerde kennen, en hij mij een van z’n knuffels gaf die hij als klein kind had gekregen, slaap ik niet meer zonder.
soort van symboliek, want zo voelt het alsof m’n vriendje toch bij me is, als hij dat niet is.

Ik slaap er niet echt mee, maar er ligt nog een Nijntje op m’n bed
*die nu de naam Pedonijn heeft gekregen for some reason haha :'D*

ik slaap er niet mee

Ik slaap met een beertje dat ik van mijn vriend heb gekregen. :’)
Of ja, hij ligt in mijn bed en soms leg ik hem onder mijn arm, dat ligt fijn.

Ik had vroeger een knuffeldoekje. Hij heet Groenedoek omdat hij groen is :’)
Mijn moeder heeft deze nu ergens in een doos bewaard waarin ook mijn geboortekaartje en foto album etc in zit.

Ik slaap er niet mee, maar er liggen wel altijd 2 knuffels naast mijn hoofdkussen.
Dat is een beertje dat ik al vanaf mijn geboorte heb en een poohbear uit disneyland, omdat ie veel waarde heeft.

Ik heb een schaap genaamd Schaapje in bed liggen en zo’n knuffel met zo’n hittepit erin :3

ik heb een heel afgeraffelt konijn, waar ik nog wel mee slaap ja :’) maar ik heb gewoon écht wat nodig om vast te houden snachts.
verder heb ik van de zomer nog 3 knuffels gekocht ( echt een bevlieging ofzo, hehe) die ergens ook in mn bed zwerven. een ugly doll, een turtle (als verwijzing naar the i like turtle kid:’’’) ) en een konijn met een moustache :grinning:

ik slaap niet meer met een knuffel
maaaar
mijn beertje is wel lekker zacht

haha Chabienna xd
drooooog.

haha summergirl
jaaaa
jij bent ook droog :metal:

Nee, heb geen enkele knuffel eigenlijk. Weet niet waar ze zijn gebleven haha.