Knuffelbeest aardvarken

[b]Wie heeft er heel toevallig een knuffelbeest voor mij in de vorm van een aardvarken?

Wil er heel graag eentje hebben maar op internet zijn ze er vanaf 15 euro exclusief verzendkosten en dat vind ik een beetje te ver gaan voor een knuffelbeest haha…

Effe een plaatje van google:

http://static.vergelijk.nl/fotos/183x160/4/0/9/0/dowman-soft-toys-knuffel-aardvarken-10374090.jpg
[/b]

Edit: Ik geef mijn internet zoektocht op :stuck_out_tongue:
Op marktplaats, speurders en al die andere verkoopsites kan ik he-le-maal niks vinden… Jullie zijn mijn laatste hoop haha. Mocht je er nou toevallig één op internet tegenkomen (niet die ene die hier boven staat voor 15 euro exclusief verzendkosten van 5,50 euro) tip me even please!

ik heb er 1 van een gewoon varken xD maar die doe ik niet weg

15 euro valt eig nog wel mee. Knuffels zijn gewoon best wel duur ><’

Ja ik weet het… Maar dan komt er nog 5,50 euro bij aan verzendkosten en dan zit je zo aan de 20 euro… Voor een normaal knuffelbeest vind ik dat veel geld :stuck_out_tongue: Maar goed ik koop ook eigenlijk nooit knuffels haha.

Ja dan word het best wel veel… Dat je 5,50 verzendkosten hebt voor een knuffel ö. Jeetje, vind ik ook wel veel xd.
Maar ik kan je niet helpen.

misschien kijken bij speelgoedwinkels?

Ja ik zoek me een ongeluk, maar dat plaatje bij mn beginpost is de enige die ik vind op heel dat internet en die is er vanaf 15 euro :stuck_out_tongue: Dus ik dacht, heel misschien heeft iemand er hier eentje liggen… Zou niet weten waarom maar niet geschoten is altijd mis toch, haha…

waarom persee een aardvarken? xD

haha, wat een grappig beest.
Ehm, dit is een upje geloof ik :stuck_out_tongue:

Haha aardvarkens zijn gewoon leuk :relieved:
Maar je vind bijna nergens knuffelbeesten ervan ofzo…

tja, dat is een beetje een ehh niet veel voorkomende knuffel xD

HAHAHAAH hoe schattig =D

UP :relieved:

in de souvenier winkel van een dierentuin?

Niet eens zo’n slecht idee… Ik was laatst in Apenheul, daar stond in die dierentuin een heel groot beeld van een aardvarken en ze hadden zelfs aardvarkens in de draaimolen om op te zitten. Dus ik dacht, ik check die souvenirwinkel, maar ze hadden helaas niets… Alleen aapjes XD

haha, wat heb jij met aardvarkens btw? :stuck_out_tongue:

Ja ik weet het ook niet precies, maar sinds ik een serie op Animal Planet heb gezien van die dingen vind ik ze gewoon helemaal geweldig :stuck_out_tongue:

*Wil er heel graag een*

Omhoog!:stuck_out_tongue:

haha XD
heb je aardvarken in het engels vertaald en in google opgezocht? of Ebay?