knopen in haar - Tips ?

Ik heb nu al een tijdje opeens knopen in mijn haar, dit had ik eerder nooit en ik vind het verschrikkelijk ! iemand tips ? mijn haar is wel een stuk langer dan eerst.
ik doe er ook maskertjes in enzo dus verzorg het wel goed.

Wat bedoel je precies met knopen? Klitten?

Ik had dat ook, maar nadat ik naar de kapper geweest ben is het eignelijk wel een beetje weg. Misschien komt het door de gespleten punten? Ik weet het niet, maar zoveel hebben ze er bij mij niet afgeknipt.

Klitten ja :grinning:
kapper is een optie, dankjewel :grinning:

Ik las ergens laatst dat je je haar het best in een een los knotje of in een staart kan doen bij het slapen, omdat het anders sneller gaat klitten, mja weet niet of dat klopt.

dan breekt je haar toch juist af? ik was mijn haar elke ochtend trouwens !

neee, een staart/knot helpt echt heel erg tegen knopen, of een vlecht…

Ik heb er eigenlijk nooit last van en ik heb lang haar.
Ik borstel mn haar eigenlijk nooit maar was het minstens 4 keer per week en gebruik daarbij cremespoeling. Misschien een idee?

Ja ik weet dat veel wassen niet goed voor je haar is maar ik heb dat nooit gemerkt.

^ Vier keer per week valt nog mee, ik ken genoeg mensen die het elke dag doen en zelf één meisje die het 2 keer wast omdat ze zich anders vies voelt x]

Ja alleen als je dat elastiekje heel strak doet. En het wordt dan ook aangeraden om een te gebruiken zonder zo’n metaal stukje (:

Ja, 4 keer is minimaal bij mij, ik was het meestal ook elke dag xD
Maar 4 keer per week gaat ook prima.

Wow, heeft ze smetvrees ofzo? $

Als het ineens heel erg gaat knopen/klitten moet je naar de kapper, daarna is het weg :wink:. Of een anti-klit-spray kopen, kruidvat eigen merk heeft er 1, stukken goedkoper dan die dingen van gliss kur maar net zo goed!

Ja volgens mij wel, ze heeft ook altijd van die zwitsal bij zich dat ze op der handen smeert en nog veel meer van dat soort rare ticjes haha. Mja ik laat der maar lekker hoor :stuck_out_tongue:

oke bedankt voor alle tips :grinning: !

Je haar s´ochtends en voor het slapen kammen. Dat helpt bij mij iig.

Ontwarrende aftershampoo kopen. (:

conditioner gebruiken! works for me.