knoop sjaal van pieces(only vera moda enzo)

Ik heb vandaag zo’n sjaal gekocht hij is echt leuk ! :grinning:
heb er ook zo’n boekje bij met uitleg en alles!
alleen sommige snap ik niet,

en daarom dit Topic welke snappen jullie niet of juist wel
heb je zelf leuke ideeën verzonnen om je sjaal te dragen?

ik ga er van de week even foto’s op zetten voor de mensen die het niet kennen want het is echt leuk !

Een knoopsjaal?

Doet me denken aan de actie van Hermes; elke keer als je daar een sjaal koopt, krijg je een kaart met hoe je een sjaal kan omknopen tot een jurk, een tas of iets anders. Zo kan je dan dat hele mikmak sparen van al die kaarten van Hermes.

Daar zijn toch wel filmpjes van op youtube?

Hier staan er aardig wat op:
http://takemeintoyourlife…a-v-scarf-van-pieces.html

ik snap nog steeds niet hoe dat gilletje nou geknoopt is :stuck_out_tongue:

Dat gilletje

je vouwt je doek dubbel
je pakt de uiteindes bij elkaar
en daar maak je een knoopje
en dan heb je je gilletje
ik wil foto’s maken maar mijn card reader is er mee gekapt dus kan ze niet op de pc zetten :frowning_face:

daar zocht ik maar kon niet vinden haha maar wie weet zoek ik verkeerd!
en het is wel leuk om ideetjes te delen

[b]Voor mensen die het boekje hebben
ik heb een makkelijkere manier om stap 2 te doen

je gebruikt het zelfde als bij stap 1 dat gilletje dus
doet je allebei je armen in 1 gat het andere gat trek je voor langs over je hoofd erg leuk met een riem[/b]

dankje die zijn een stuk duidelijker al !:smiley:

Dat gilletje, op het 2e plaatje heeft ze 2 punten vast (als hij dus al dubbelgevouwen is) die moet je aan elkaar knopen.

Hmm… Klinkt erg functioneel :slightly_smiling_face: Misschien maar even halen binnenkort… Hoe duur is hij ongeveer?

bij mij was hij 9,95
ik hoor sommige die spreken over 8,95

opzich duur voor een stukje stof maar je kan er veel truitjes mee maken :grinning:

sorry,
maar ik snap nog steeds niet knoop niet van het gilletje
ik heb hem niet, maar het lijkt mij wel heel leuk…
is hij ook in verschillende maten??

x liefs.

Nopes

maar ik denkt dat hij wel past bij iedereen.
want hij is groot en rekbaar!
en ze hebben hele leuke kleuren

ik maak dinsdag wel foto´s dan heb ik als het goed is weer een nieuwe kaartlezer misschien snap je het met foto´s !

Jaaaa danku… :slightly_smiling_face:
Ik zei laatst tegen een meisje die ik nooit meer zie en laatst weer eens tegenkwam dat ze een leuk shirtje aanhad. Waarop zij weer antwoorde dat het een sjaal was, dus ik zat daar echt van huh? maar toen werden we onderbroken en toen was ik vergeten te vragen hoe dat zat enzo en ik heb ook niks van haar geen nummer/msn etc dus kon het niet vragen. Maar nu weet ik eindelijk wat dat is en hoe het werkt :'D
Klinkt erg leuk, ik ga morgen kijken, maar in wat voor kleuren heb je ze allemaal? Dat meisje had hem in donkerblauw klopt dat? Die vond ik namelijk erg leuk :slightly_smiling_face:

ik had een lichtroze voor 1 euro bij de pieces,
was een actie haha, was er superblij mee.
maar iig, weet iemand dat youtubefilmpje?
ik kom nog steeds niet zogoed uit die foto’s

ik heb m ook! en dat vestje daar krijg ik de mouwgaten niet evengroot van dus dat ziet er heel raar uit als je m aanhebt :l

ik heb die sjaals ook!
heb in de winkel meteen aan de verkoopsters gevraagt hoe al die versiesmoeten,
ze wist ze ook niet allemaal maar door te vogelen kwamen we aardig ver
de truc is:
alle versies (behalve het giletje) beginnen met het giletje.
en bij de tweede versie (zegmaar het truitjedat aan de voorkant hangt is het de bedoeling dat je het giletje aantrekt zoals normaal, maar dan beide armen in één gat. dat andere gat hangt op dat moment naast je en die doe je dan over je hoofd heen. riempje erom heen en klaar ben je!

als jullie willen kan ik wel foto’s posten, dat is misschien makkelijker dan die plaatjes zonder diepte en zwart-wit
pm me even als iemand dat graagwil :slightly_smiling_face:

ik heb hem gisteren ook gekocht, en snap sommige ook niet.
@versplinterd fotos plaatsen zou wel handig zijn want ze zien er wel super leuk uit