Knoflookadem

Ja, mijn vader kwam met het geweldige idee om Turkse pizza’s te eten, en die dingen zijn ook heerlijk, dus ik zeg daar in die winkel: met sla en knoflooksaus! En pas nadat ik die hele pizza met heel veel knoflooksaus op hebt kom ik erachter dat ik vanavond uit ga en heel misschien met hém ga zoenen en nou ja, je begrijpt het al. Maar ik heb dus geen koffieboontjes of peterselie (wat schijnt te helpen) in huis en heb al een heel pakje kauwgom op maar ik heb ook niet het idee dat dat geweldig werkt. Tips?

je tanden poetsen en mondwater gebruiken?

Mondspray, en dan van die hele hete extra sterke :ninja: >wel heet<

Mondwater doorslikken, weet alleen niet of dat zo’n goed idee is. Heeeel goed je tanden poetsen.

Is het niet schadelijk om mondwater door te slikken? Anders doe ik het :’)
Een stinkende adem is zó vies. En ik zal sowieso mijn tanden nog heel goed poetsen en ik ga nu op zoek naar mondwater.

Hmm. Ik heb mondwater gevonden maar er staat duidelijk op: niet doorslikken. Iemand ervaring mee die dat juist wel heeft gedaan?

Wat zou dat voor effect hebben dan?
Het lijkt me nogal onzinnig en bovendien staat het er niet voor niks op ^^’’
OJA: tongschrapen :tipping_hand_woman:

Nou, als je het doorslikt werkt het van binnenuit. En de adem komt ook van binnenuit. Ik denk dat een dopje niet zo erg is, ik ben ook niet van plan om heel de fles leeg te drinken :’) En ohja! Tongschrapen, thanks.

lepeltje honing/stukje chocolade schijnt ook te helpen haha.
en dan daarna gewoon even tanden poetsen en kauwgumpje derbij; niks aan de hand

Je moet toch spoelen, en zeg maar met lucht en dan door je hele mond spoelen… weetjewel ^^ anders heeft het echt geen zin, dus waarom zou dat in je maag of waar dan ook, wel zin hebben :zipper_mouth_face:

Maarja als het schadelijk was zou er wel een kinderslot dop op zitten en zo’n gevaren tekentje, dus het kan vast geen kwaad.

Dude, dat moet je niet opdrinken xD vooral als het erop staat dat je het niet moet doen. Maar gewoon tandenpoetsen,mondwater spoelbeurten, kauwgom, pepermuntjes

Haha, misschien doe ik het toch maar niet als het onzinnig is. Je zal wel gelijk hebben. En, er zit wel een kinderslot dop op deze.

Ik zal die honing/chocola ook proberen.

Haha, ik heb het wel eens opgedronken hoor. Maar als het er opstaat van niet doen, dan moet je mijn advies over mondwater maar negeren, haha. Als je uit wilt, moet je nog wel leven:O

Internet zegt;
-Veel water drinken
-Hete gekookte melk
-Citroensap

geef jouw crush ook wat knoflook.