Knoflook voor sterke nagels?

Op Beautygloss stond een filmpje met daarin dat als je knoflook met nagellak mengt en dit dan opdoet, je sterke nagels krijgt. Iemand die hier ervaring mee heeft? Want het klinkt nogal vreemd en heb geen zin om zomaar mijn nagellak te verpesten :’)

Hoe wil je in godsnaam knoflook met nagellak mengen zonder dat er stukjes knoflook op je nagel zitten o.0?

En ik heb er geen ervaring mee, sorry,.

http://www.youtube.com/wa…Hpk&feature=youtube_gdata

Ehm jaa ikweet bijna 100% zeker dat het werkt :wink:
Ik heb het zelf ook eens geprobeert mijn nagels waren echt een stuk sterker :slightly_smiling_face:

ja, ik heb ook een keer zoiets gehoord. maar dan moest je volgensmij de nagellak met de knoflook erin een tijdje laten staan ofzo? misschien lost de knoflook dan op ofz? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oew, dan ga ik het misschien ook proberen :B

Nee, dan zitten de knoflooksappen gewoon goed door de nagellak.
Het lost dus niet op, maar de lak verkleurt dan wel een beetje gelig ofzo o.0

Het werkt wel maar bij mij stinkt het echt.

ik heb hetgedaan,
gisteren.
maar ik heb het geen week laten staan, zoals in het filmpje gezegd werd,
en misschien ligt het daaraan…
maar mijn nagels stinken NOG steeds naar knoflook.

en ik weet dus nog niet of het werkt want het zit er pas een dag op.

Ja ik heb het ook gister gedaan maar ik heb zelfs parfum op mijn nagels gespoten en zelfs dat helpt niet.

Ik dacht al, dat blijf je toch gewoon ruiken datmensindatfilmpjefaalt
Ik bedoel, ‘‘normale’’ nagellak ruik je toch ook, terwijl ze beweert dat dat niet zo is,…
xD

Gross, dus dan ruik je helemaal naar knoflook ofzo?
Mm… ik denk dat ik het laat bij normale nagelverharders.

ja maar van normale nagellak gaat de geur weg als het opdroogt,
maar dat is bij deze -nog- niet.

Maar je ruikt toch dat je nagellak op hebt? Ookal zit het er 3 dagen op…?
Iig, ik hoop voor je dat de lucht wegtrekt o.o

ik hoooop het ook.

Huh wat raar bij mij ruikte het niet. Alleen toen het er net opzat. ;p

Bij mij werkt het.

Ik heb het ook geprobeerd. En ik heb het een week laten staan. Ik heb het gisteren voor het eerst opgedaan. En inderdaad eerst kon je de knoflook nog goed ruiken, maar vandaag ruik ik het niet meer!^^

Dan ga ik morgen maar eens een goedkope basecoat kopen. Heb geen zin om een dure nagellak te verneuken :’)

Knoflook is om saus en boter van te maken zodat je lekker uit je bek stinkt. Niet om je nagels te laten meuren. Ik hou het ook liever bij normale nagelverharders. :’)

Waarom dan neit gewoon elke dag het een beetje op je nagels smeren en eht in laten trekken?