knoflook in nagellak probleem

Hey girls,

op www.beautygloss.nl vond ik een hele slimme truc om je nagels sterker te maken, namelijk door in een doorzichtige nagellak knoflook te doen.
dat heb ik gedaan, maar toen ik het vandaag op mn nagels deed en er gewoon een ander kleurtje overheen deed, stonken mn nagels echt mega-erg naar knoflook!

hebben jullie dat ook of misschien tips hoe die geur weg gaat?

alvast bedankt!!
xxx

Misschien heb je er teveel knoflook in gedaan? Ik weet niet hoe je de geur kan laten wegaan. Up voor jou :slightly_smiling_face:

Nouja, als het niet weggaat, laat ons iig weten of het het waard was. (:

jaa bij mij blijft de geur ook heel erg hangen
ik heb denk ik teveel knoflook erin gedaan.
iig goed vaak je handen wassen is het enige wat zou helpen denk ik

was ze met citroensap

Peterselie over je handen wrijven helpt geloof ik.

oke dit klinkt echt heel stom, maar wij hebben thuis een stalen zeepje. als je knoflook of ui hebt gegeten/gesneden, kan je daar je handen mee wassen en je ruikt het niet meer… misschien een idee?

Veel handcrème smeren en parfum op je vingers spuiten.

Bij mij trekt het na ong. 6 uur wel weg, dus ik doe het altijd 's avonds op en dan is het 's ochtends wel min of meer verdwenen.

volgensmij is dat maar voor eventjes hoor, want de lak hoort zich te mengen.
heb je het wel goed geschud? ;p

ik heb nog nooit van knoflook in nagellak gehoord… als ze er sterker van worden wil ik het wel weten want ik heb echt hele slappe nagels! thx alvast

Hmmm heb ik ook. hb het nu op me nagels met een kleurtje er over en het stinkt. x)
Maar het valt mee. Ik doe het alleen op de puntjes van me nagels (het witte dus wat scheurt) en de rest met andere

bedankt voor de tips
ehb het er ondertussen weer vanaf gehaald, kon niet meer tegen die geur
m aar savonds oplakken is misschien idd een idee. vanavond nog maar een poging dan;)

Ja, dat hebben wij ook. En dat werkt idd wel.

het is niet dat ik het op mn handen heb, want zo’n ding hebben wij ook. ik heb het gemixt met nagellak, alleen als ik die nagellak op mijn nagels lak en het is droog, dan zit er zo’n vies knoflookgeurtje aan, ook als ik er een kleurtje overheen haal.
denk niet dat het slim is om met die zeep te gaan schrobben op je nagels xD

foutje. :’)

En hoe is het nu? Heeft het jullie nagels sterker gemaakt?

nou ik heb die ook gemaakt, gebruik um allanger, ma ik ga daarna als ik me nagels gelakt heb gewoon in bad en dan is het ergste weg ;p

als je het hebt gegeten dan, moet je je moet dan met een zeepje wassen ofzo xd
dat heeft toch alleen zin voor je handen ?

je heb van eccense een nagelak doorzigtig met dat je nagels harder worden
ik heb het niet gebruikt naar ik denk wel handig